Gå til innhold

Telttest på TV2


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som så denne testen i dag på Tv2.

Dette må være den dårligste testen jeg noensinne har sett av et produkt.

 

Det var tre kriterier som ble vektlagt:

 

1. Tid å sette opp

2. Plass

3. vanntett eller ikke

 

At deltakerene i testen brukte over 30 min på teltet fra Helsport viser vel at det ikke akkurat var "teltmennesker" som vurderte.

For å se om teltet var vanntett, tro det eller ei, så kastet en ti liter vann (fra en vanlig bøtte) på teltet mens to andre satt inne i teltet. Alle var vanntette :D .

 

Ingen vurdering av lufting, vind, fukt under tid, vekt, pris eller holdbarhet ble vurdert.

 

HALLO I LUKEN :!: Er det mulig.

 

Jeg fikk meg hvertfall en god latter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joro,

Burde være en sak for forbrukermyndighetene, eller FBI :-)

 

Kanskje vi kan starte krig mellom "FBI" og "TV2 hjelper deg"

Det kunne jo vært morsomt :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Det er muligens sommervikarene som har inntatt tv2 bygget. Stakkars utstyrsprodusenter. TV2 burde holde seg for god til å bruke slike innslag. Det er nok hett på Tv2 hjelper deg kontorene i dag tenker jeg.

 

En annen ting var jo programmet Villmarksliv. Tenk å ha en villmarksreportasje fra Smøla uten å ta med ørretfiske. Det er vel det man kan kalle dårlig research:(

Kanskje like greit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt Helsport telt er fortsatt vanntett og nesten like fint etter 20 år.

Jeg vet jo hva jeg ville valgt og den testen på TV 2 var skandaløst dårlig.

 

Når det gjelder programmet Villmarksliv så synes jeg det er pinlig at de kan bruke en programleder som har så lite peiling på det hun driver med.

Det blir omtrent som om Blomster Finn skulle vært programleder for Autofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustav,

Når det gjelder programmet Villmarksliv så synes jeg det er pinlig at de kan bruke en programleder som har så lite peiling på det hun driver med.

Det blir omtrent som om Blomster Finn skulle vært programleder for Autofil.

 

Helt enig!

De kunne i det minste prøvd å skjule at hun ikke tålte sjø, aldri hadde spist krabbe før, eller fått makrell før.

 

Antageligvis kan det ble mer interressant neste gang med Vegard Heggem i spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustav' date='

Når det gjelder programmet Villmarksliv så synes jeg det er pinlig at de kan bruke en programleder som har så lite peiling på det hun driver med.

Det blir omtrent som om Blomster Finn skulle vært programleder for Autofil.

 

Helt enig!

De kunne i det minste prøvd å skjule at hun ikke tålte sjø, aldri hadde spist krabbe før, eller fått makrell før.

 

Antageligvis kan det ble mer interressant neste gang med Vegard Heggem i spissen.

 

Hehe, hun er ikke akkurat det kvinnelige mottstykket til Lars Monsen...

 

Stakkers TV2, nå har de driti seg ut.

Alle vet jo at Helsport har laget de beste teltene på det norske markedet i flere tiår.

 

Tenke seg til å helle vann over teltet for så å påstå at det er vanntett.... Håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsport laget de beste teltene på det norske markedet i flere tiår???

 

Ikke for å være vanskelig, men hvorfor tilstreber da hele tiden helsport med å komme med telt som er like Hillebergs telt?

De kommer jo til stadighet med samme løsninger som hilleberg, bare 1-2 år etter.

 

For å presisere så har jeg helsport telt selv og har ingen planer omå bytte dette ut da jeg er veldig godt fornøyd med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg virkelig skjemtes etter denne media skandalen. har de noen gang væri i telt mitt på vinteren med plenty av negative grader å prøvd å holde varmen på et akseptabelt nivå. personilg har jeg er helsport børgefjell. å jeg er faen så fornøyd.

god ventilasjon , vanntett , lav vekt og overlegen slitestyrke. det er hva jeg prioriterer . plassen er ikke noe jeg tar hensyn til( i sove avd. ) det er greit med ett lite fortelt/ plass for bagasje og matlaging i dårlig vær.

 

Bare en ting å si om testen : FAEN SÅ FLAUT :oops: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...