Gå til innhold

Fotokurs


Jan_Haukaas

Anbefalte innlegg

Tror nok at Fotoklubb kanskje er noe av det smartere man kan henge seg på. Der er det folk som lever og ånder for fotografering, og utstyr, og som kan de fleste triksa i boka. I tillegg er det selvsagt ikke feil å kunne sitte face to face med den som skal rådgi. Så at man måtte betale ekstra for bildekritikk, og synes kanskje det er litt spesielt. Virker på meg som om Hennings råd om youtube, og annet fritt på nettet kan være like greit, og ikke minst rimeligere. Eksamen trenger du jo ikke, det ser du jo selv på egne bilder. Her inne er det så ufattelig mye bra bilder, og mange gode fotografer at bildekritikk får du antagelig mer enn godt nok her inne også.

Skulle jeg gått på fotokurs, så ville jeg nok valgt ett som jeg måtte møte opp på tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg null peiling på foto. Bruker foreløpig et kompaktkamera og fyrer av fra hofta på full auto. Hehe. Har alikevel fått med meg at ganske mange her inne har peil. Vanvittig fine bilder, både av natur, fluer o.l. :)

Kanskje man kunne lage en fotocup? (Noe a la fluebindecupen). Hvor de med mest peiling sitter i juryen. Velger de div temaer, motiver osv. Så sender de som vil være med inn og får ærlige tilbakemeldinger med tips til forbedringer, instillinger og whatever. :) Lærer man fort litt tipper jeg :)

Som sagt, ikke peil på dette så mulig jeg er helt på viddene.... :D

Nå har Henning startet en ny tråd,som er i tråd (pling! ;) )med det du spør om,ingen cup,men her er det bare å legge inn bilder,så kanskje du får tilbakemeldinger her.

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=18944.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...