Gå til innhold

noen som har erfaringer med C&F design sine produkter


wobbern

Anbefalte innlegg

Har et par fluebokser fra C&F, de er utrolig bra. Bytter ut alle boksene mine, og går over til C&F. du får plass til sinnsykt mange fluer i en boks, samtidig som det blir organisert og oversiktlig.

Det går også fint å ha fluer med hackel i boksene, uten at hackelet blir misformet. For kropshackla fluer, har jeg en boks med 6 rom på den ene siden, og 5 rader med slits på den andre. Samtidig siden det er slits blir ikke foamen ødelagt etter en stund.

 

Så min mening er at boksene er de beste på markedet. Har dog ikke hatt boksene lenge, men det virker som de tåler en del, og det bør de, for som du sier prisen er helt jæ...... !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Byttet ut rubbel og bit middelmådige bokser med C&F design sine i forskjellige konfigurasjoner. Du får plass til utrolig mange fluer i en boks! Har ikke angret et sekund (åkkaida; i det øyeblikket jeg kvitterte med ok på bankterminalen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder C&F så vil jeg bare opplyse om at de har skikkelig mye bra greier i tillegg til bokser. De har alt du kan tenke deg av nips av høy kvalitet. Det som er utrolig kult er at det er kommet masse fluebinde verktøy fra dem nå. Jeg har sett noe av det og det ruler. Dere skal se bindestikkene deres...helt rått. De har en bindestikke som får plass i en av de store flueboksene deres, og der følger alt verktøyet med i tillegg. Det ser ut til at det er skikkelig bra kvalitet på alt sammen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrfluegrapset er det beste jeg har prøvd hittil (har ikke prøvd så mye forskjellig :oops: ), ikke er det særlig klissete, og flua flyter i særklasse bra.

 

Har sett at de har en dings med nål i begge ender til tekstillim fluer (hvertfall det det ser ut som). Det følger med ei lita flaske med lim også, men prisen var stiv, 450,-.

Trenger man det da :?: Ei nål koster 20,- + lim = 100,-

Er det noen som har prøvd denne?

Hva er fordelen, siden den koster så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...