Gå til innhold

Loop tierra goretex


Temp

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Er det noen her som har erfaring med denne jakka, jeg har et rimelig godt tilbud på en slik. Men vil ikke bare kjøpe uten og forhøre meg. Har tidligere eid en simms freestone som var helt grei, pustet litt dårlig på slutten men det kan ha noe med vedlikehold også.

All info taes imot med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noe info om at Loop's GoreTex ting ikke var helt på topp. Skulle visst være noe dårlig sying o.l.

 

Er det ikke slik at gore-tex ikke skal syes, men limes?

Med sømmer åpner man vel automatisk for vann, eller?

Jeg ser hverfall ikke noen sømmer på Tilak jakka mi, har ikke sett på G3 jakka ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sømmer men sømmene skal sveises. Jeg ville ikke stolt på noe plagg som ikke hadde sømmer, ihvertfall ikke før det er gjennomtestet av folk med bedre råd enn meg :) .

Dette med goretex er litt komplisert, men det er forskjell på Goretex plagg. Goretex er kun membranet, og det er derfor stor forskjell på hvordan det endelige tekstilet blir. Plagg hvor det står "Goretex Fabric" har et laminat som er produsert av Gore og disse plaggene har også gjennomgått strengere tester. Så man er litt sikrere i sitt kjøp hvis man holder seg til slike plagg.

Gore har visse krav som stilles, samt visse anbefalinger. Simms følger både krav OG anbefalinger. Det er dyrt og derfor koster det også mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...