Gå til innhold

loop LTS x2, line som passer?


Martin

Anbefalte innlegg

noen som har noen erfaring med liner som passer til denne stangen eller tilnærmet like stenger. stangen er klasse 6 og skal brukes til sjøørret i sjøen og ønsker en intermidiet line. har god erfaring rio aqualux men ønsker å prøve noe annet på denne stangen. Vet snowbee har noen liner til saltvann, noen som har erfaring med disse?

takker for svar

mvh

martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Har samme stangen med Rio Outbound med glass-tipp/klump og er sinnsykt fornøyd med det.

For min del ble det en overlegen kaste-maskin:)

Fredrik N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan du alltids kjøre loop sin multi intermediate line på. glass klump.

men vil nok tro at en fourty + line i glass intermadiate vil fungere bra !

Fisket mye med 40+ og det er "kastesnører" går som en kule men har ikke noe personlighet etter min mening. Jeg ville gått for GL Coastal i endten slow eller fast intermediate. Fiska i går og brukte 40+ store deler av dagen men herregud for en forskjell når jeg gikk over til Coastal. Fisket ble mye hyggeligere ;D Er ikke noe Guideline person i det hele tatt men her har de fått til et kjempesnøre etter min mening

Hvis du skal prøve 40+ husk at du må en klasse ned på Intermediaten ellers blir den for tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa det er en skikkelig kasteline. en line som som går langt. men må si meg uenig at du må ned en klasse. men det har vell noe med snøreprofilen som gjør at lina føles tung. bruker lina på en zpey #6 men en line i klasse 6. helt utmerket ! men ja line mangler kansje litt personlighet og du får ikkje verdens fineste presisjonskast med det men den er lett og langt kastene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa det er en skikkelig kasteline. en line som som går langt. men må si meg uenig at du må ned en klasse. men det har vell noe med snøreprofilen som gjør at lina føles tung. bruker lina på en zpey #6 men en line i klasse 6. helt utmerket ! men ja line mangler kansje litt personlighet og du får ikkje verdens fineste presisjonskast med det men den er lett og langt kastene.

Kun i du bør gå ned på, hadde fast I på en zpey real steal og der måtte jeg ned til 6'er på en 7'er stang. Når det gjelder synk snørene i samme serie kan man fint bruke "riktig" klasse. Er en laang tråd om dette snøret et eller annet sted på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...