Gå til innhold

Årets første brune tatt på tørt!


Marius (W&M)

Anbefalte innlegg

Takk takk :)

Heheh. Var overraska selv at jeg klarte å kroke den, så gira som jeg var. Var vel også litt flaks at jeg klarte å få den inn i land fordi det var masse kvist og trestubber den gikk i mellom før han ga opp kampen!

Men men, fisk blei det. Blir en tur i mårra også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken over en stk lettet ung mann etter å ha kjørt fisk i påsken:)

Herlig seanse i går da flua ikke rakk å lage ringer på vannet før den forsvant på nedoverveien av en nydelig liten krabat som tak flua mi:)

For en Herlig dag (er) det har vært :D Endelig i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søringer! Var i går og tittet der jeg har størst håp for sesongstart i ferskvann og det var ikke oppløftende for å si det sånn :P

Heeeei Kameratos :) hvordan står det til?? :P var på en herlig telttur med johanssen under her i helgen med cognac, vin, pølser på bålet, varmen!! heeelt fantastisk.. vi våknet opp til litt halvskyet.. duskregn på morgenkvisten med en herlig myggfiskeperiode frem til 12.. men HEISANN:) årets første døgnflueklekking:) Marginataen valgte å poppe opp langs sivet og kilosfisket skremte oss ved plaskevak heeeelt inne ved sivkanten:) Herlig pangstart på sesongen her nede marius :D

halvkiloen på et lite myrvann i marka er ikke å forakte i april :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waxern, du gjør meg småkvalm med dine beretninger om gull og marginata!! Har knapt sett steinfluer her oppe engang, og med 5+ som varmeste lufttemp den uka som kommer så ser det svart ut. Isfiskesesongen har derimot vært knall ;) Og jeg har funnet meg et par gromplasser som huser SVÆÆÆR fisk :D Men kos deg du! Og legg for all del ut bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waxern, du gjør meg småkvalm med dine beretninger om gull og marginata!! Har knapt sett steinfluer her oppe engang, og med 5+ som varmeste lufttemp den uka som kommer så ser det svart ut. Isfiskesesongen har derimot vært knall ;) Og jeg har funnet meg et par gromplasser som huser SVÆÆÆR fisk :D Men kos deg du! Og legg for all del ut bilder :)

just did:P la ut et lite bildet på drammensmarka tråden :P hehe misunner deg ikke kamerat!! men sesonngen må vel starte litt tidligere nordpå også med denne globale sommervarmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...