Gå til innhold

strike fiskekajakk


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

Gjest Pål Andersen

ja det e jo den som er på g-sport til samme pris, men det er jo ikke en sit on topp. men det e ett alternativ selfølgeli ;D

Elendig alternativ spør du meg ...

Nei, skaff deg en deal med en trailergut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sjekket med NSB. De hiver den over på en trailer etc den siste biten......kødder ikke

Ja og prøv også Norlines som har ukentlige turer oppover langs kysten, Harstad,Finnsnes Tromsø. Og kanskje Tollpost Globe? Det koster ikke å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel ikke ha sit on top, men eg ser det på som mere lettvint me tanke på å gå av å på. å det e e litt mere romsli en ka en lokka kajakk.

men ser jo at det e flere alternativer så skal ringe å høre. har også noen gode kontakter i forsvare så kansje de kan ta den me seg på en av de mange turene hitover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dit går jernbanen via Sverige, ofotbanen, bygget til utskiping av malm.

Jes. Der går det også en mengde godstog til og fra Oslo, via Sverige. ARE (Arctic Railway Express). Ingen problem å sende ting til Nord-Norge den veien. Har sendt personbil med det toget flere ganger. Billigere enn å kjøre selv;) Så de har ihvertfall plass til en kajakk. Men i så fall må det antagelig hentes i Narvik (dette vet jeg ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det som er lurt ved å handle fra Eian er at de har et av de beste plastverkstedene i Norge dersom et uhell skulle finne sted...... foruten at de er veldig hyggelig å handle med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut att eian lå et steinkast unna onkeln min i drammen. så da kan e få han til å kjøre den til oslo der ARE går fra.

skulle no bare kommet i kontakt me dem og sport om pris for og sende den me godstog til fra oslo tl narvik, om det ikke er noen som vet det sånn ca?

og fra 5/1-2011 kom også DB SHENKER inn som godstog.. konkuranse e vell ikke så domt? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett litt rundt no og jeg er usikker på ting får å si det litt mildt..

strike kajakken fra eian kommer med frakt ca 9500 kr. uten frakt

native ultimate 12 kommer på 11500 kr der får jeg ordnet med noen som kan ta den med til meg

http://tequila.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=168&category_id=58&option=com_virtuemart&Itemid=53

men så har man jo disse da?

http://tequila.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=68&category_id=58&option=com_virtuemart&Itemid=53

http://tequila.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=68&category_id=58&option=com_virtuemart&Itemid=53

så det jeg egentli lurer på er va dere mener?

vist vi samenligner med de 2 øverste. va er det burde jeg gå for?  når det totalt bare er 2000 som skiller når jeg har fått det i hus ;D

å de to nederste er jo tross alt halle prisen. er en sit on topp verd det? eller klarer jeg meg fint med de 2 andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...