Gå til innhold

Drammenselva


Nordfolla

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Åpner ikke Drammenselva 1. mai da? Var en tidlig tur i fjor på denne tiden, og da så jeg hverken fisk eller vak på en 4-5 timer. Kan jo hende det er bedre i år, mtp varmen. Send en PM til Pål Andersen hvis du lurer på noe om Drammenselva. Han kjenner den bedre enn sin egen bukselomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i går kveld sammen med en kompis.

Noe spredt vaking på ettermiddagen som i stor grad døde ut på kvelden. Fikk til sammen 4 fisk(på tørt) og var borti noen til.

Regnet kom ikke i noe grad før vi dro hjem ved 22 tiden.

Hvilke plass var du på og hvordan er vannstanden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Linnerud i 30 min omtrent. Var to andre fiskere der.

Denga litt streamer mellom vindkastene uten særlig hell. Fikk en ørret på spent spinner når vinden løyna. Jeg synes vannstanden er veldig fin i elva nå :D

var det akseptabel størrelse på fisken?? Var det noe bra fisk å se?? Noe klekkinger ?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i snarumselva i dag. Sporadisk med Rhodani, men ikke ett vak å se ??? Har foresten aldri opplevd noe særlig med overflate aktivitet i den elva. Fikk 2 stk i dag ca 500gr og 800 gr på streamer  ;)

om du er der når det skjer så kan det være en del aktivitet der også :)

Er ikke verst start det der i elva :) Grattis :) Tipper det blir en tur på meg i slutten av denne uken :)

Man MÅ jo bare opp å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Var en tur i snarumselva i dag. Sporadisk med Rhodani, men ikke ett vak å se ??? Har foresten aldri opplevd noe særlig med overflate aktivitet i den elva. Fikk 2 stk i dag ca 500gr og 800 gr på streamer  ;)

Snarumselva har histore som en av de råeste elvene på vakaktivitet. Vårflueklekkingene på kvelden/natta er viden kjent..... For det første skjer det lite før midten av juni, for det andre har det blitt sørgelig lite fisk der de siste åra........

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...