Juvis Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Jeg er på Elverum på håndballcup, har et par, 3 timer imorgen formiddag. Er det en ok fiske plass nær sentrum ? 10 min å kjøre ca... Link to comment Share on other sites More sharing options...
André_Brµn Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Du kan jo dra opp til ovenfor dammen og fiske harr da Altså dammen oppmed grundseth. Der har jeg drivi utrolig mye før i tiden. Ikke for at det er så spennende plass da altså, men jeg "vokste" liksom litt opp der. Min far var anleggsleder når de bygde demningen der, og jeg var mye med far. Og ble satt mye for meg selv der. Mye stooooor harr som står der Og en hel del ørret som står uti elva forbi demningen der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvis Posted May 28, 2011 Author Report Share Posted May 28, 2011 Høres akkurat ut som det jeg var på utkikk etter. Er jo null kjent og har egentlig ikke større ambisjoner enn å teste et nytt snøre. Takker så meget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts