Gå til innhold

Belly-bag


saatvedt

Anbefalte innlegg

Hei , har en GL drifter , som jeg nå har kjøpt ny , tenker litt på oppbevaring fremover , og når den ikke brukes , kunne det vært ok å ha en bag til denne....

er det noen som har testet eller brukt bag til akkurat denne båten ? og kan gi ett tips om hva som kan passe.

det er viktig at den ikke må pakkes dønn ned , slik som den lå i esken , for å få plass.

tips gjerne om du har prøvd noe.

bagen kan godt være både billig og lite fancy , så her er jeg rimlig altspisende.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , ja børvel gå det kanskje...

Akkurat kjøpt en stor Simms bag , men til ett annet formål... den er nesten like dyr som bellybåten så det syntes jeg ikke er en god løsning , får søke litt på hockeybagger å titte .

En stor plastkasse kunne også gått , dette er for å få stuet den vekk , da det blir nok skrot i garansjen ser jeg.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er ikke akkurat en hockeybag spesielt billig. Hvertfall ikke med tanke på at det kun er til lagring. Du kan jo sikkert finne noe billig, men ser ikke hvorfor en skal legge noe særlig penger i det. Store plastkasser er å oppdrive flere steder, milligere er det nok også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...