Gå til innhold

Kraftig eksplosjon i Oslo!


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

Det ristet her ute på Snarøya, folk har merket det helt ute i Asker til og med. De sier på NRK at det er stor sannsynlighet for at det dreier seg om terrorisme...

Edit: Meldes om ny eksplosjon og omkommende i gatene. Fy faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så surrealistisk tross at jeg fryktet noe slikt skulle skje allerede for et par år siden. Dessverre er det et faktum, men det jeg lurer på (om det stemmer) er om politiet faktisk visste om aksjonen? Vitner forteller om personer i politiuniform som inspiserte bilder foran regjeringskvartalet i formiddag. I tillegg til at det er informasjon (ubekreftet) om pågripelser av 3 personer på Gardermoen kort tid etter eksplosjonen. Da må PST sittet på informasjon. Men i følge skytingen på Utøya så gikk også denne personen i politiuniform, så man vet jo ikke om det faktisk var terrorister som rigget bomben i uniform. Er uansett passe perpleks nå. Perpleks, men provosert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Med tanke på helikoptertrafikken in til Ullevål Sykehus så misstenker jeg at det er utrolig uhyggelige tilstander på Ulvøya, muligens verre enn Oslobombene. Det er mange helikoptere som kommer og går akkurat nå. Bor likeved. Har en kvalm følelse i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tragisk , men uventet ????

Ap har i

lengere tid stillt opp med styrker både her og der , sistgang bombing av gadaffis styrker , så er det vel desverre litt sånn at er du med på leken så får du tåle steken.....

Vi får slutte å skyte med de store gutta , så får vi kanskje være i fred her i fredlige nord......

Vi har vært skånet lenge , nå smalt det , i dobbelt forstand.....

Nå bør vel kanskje regjeringen spenne på seg hatt og frakk og gå...... >:( >:(

Ekstremister har vel sett seg lei på hvor lett Norge blir med på den ene og andre aksjonen rundt forbi....

Hører på tv en nå at foreldre venter på sine barn , usikkerhet om de lever osv...... da kan vi vel bare tenke oss hvordan andre i verden har det , når vi bistår til å fyre løs.......

Håper politikerne i det minste tar dette til etterretning.

Garantert at hendelsene henger sammen , noen har nok vært ute etter Jensemann....

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig! Håper folk tenker lenger enn å automatisk konvertere til FrP nå..

Kloke ord! Det er nok forferdelighet fra før om ikke hele det norske folk skal konvertere til FrP.

Enig her.

En trist dag i dag. Sliter med tårene når man ser hva som har skjedd. Tankene går til alle de skadde og drepte, og ikke minst redde BARN og unge på Utøya og deres familier.

Håper alle de involverte i disse aksjonene blir tatt. At ALLE middler blir tatt i bruk.

Føler med alle involverte i hele det ganske land, nå er det viktig at vi står sammen, og jobber videre for fred, både hjemme og ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Var på fotovideo 30 min før det smalt og runda hjørnet fra stortorvet gjestgiveri og opp gata der det smalt.

Satt nok trygt i bilen , men takk gode gud for at jeg slapp det  fæle etterspillet som skjer der nede nå.

Man blir litt satt ut av sånne ting. Kona gikk forbi i går med sønnen vår, jeg idag som over, onkel til Ingunn fikk datakjerm i hodet og sår etter glass(han jobber der), broren til Ingunn var 200 meter unna når det smalt, kun pga en venninne "bare " skulle" innom en bokhandel.Jeg satt forøvrig av en arbeidskollega på hjørne av stortorvet. Han kjente smellet , men er bra.

Små marginer her i livet når man tenker seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...