Gå til innhold

Salg hos Gero


Robban

Anbefalte innlegg

Gjest nicolaj brekke

Fikk kjøpt meg en scott s4s #6, en lamson vanquish snelle og Sa stillwater line til prisen av det stanga koster. For en fantastisk start på helgen ;D:D. Løp og kjøp!. Fortsatt noen godsaker igjen

Et godt valg. Har samme setup, dog med Lightspeed´en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt meg en scott s4s #6, en lamson vanquish snelle og Sa stillwater line til prisen av det stanga koster. For en fantastisk start på helgen ;D:D. Løp og kjøp!. Fortsatt noen godsaker igjen

Hehe grattis  :D Jeg synda jeg åsså, fy meg, lærer aldri. Ble en Guideline Reaction 9' 4'r. Og en Gl bullet wf 6.

Huff huff ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok ikke noen drar på heisatur etter 50% salg gitt :P. Men alt det jeg kjøpte til 30% ved siden av blir det nok noe igjen av. Jeg er en maleslask og ikke greie på butikk , men sikkert en grunn til at det er kun 2 dager i året for enkelte, eller hur? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok ikke noen drar på heisatur etter 50% salg gitt :P. Men alt det jeg kjøpte til 30% ved siden av blir det nok noe igjen av. Jeg er en maleslask og ikke greie på butikk , men sikkert en grunn til at det er kun 2 dager i året for enkelte, eller hur? ;D

ja hadde nok blitt dårlig butikk om man hadde kjørt 50% på alle stenger og sneller over tid sikkert ja  :)

man hadde vel kanskje fått solgt mere selvfølglig ....av det som koster skjorta , men uansett, synd man ik har noen norske fjell dollar til overs når de har sånne tilbud  :-\ hvilke stenger og sneller snakker vi om her da ?  skulle hatt ei #5er snelle jeg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok ikke noen drar på heisatur etter 50% salg gitt :P. Men alt det jeg kjøpte til 30% ved siden av blir det nok noe igjen av. Jeg er en maleslask og ikke greie på butikk , men sikkert en grunn til at det er kun 2 dager i året for enkelte, eller hur? ;D

ja hadde nok blitt dårlig butikk om man hadde kjørt 50% på alle stenger og sneller over tid sikkert ja  :)

man hadde vel kanskje fått solgt mere selvfølglig ....av det som koster skjorta , men uansett, synd man ik har noen norske fjell dollar til overs når de har sånne tilbud  :-\ hvilke stenger og sneller snakker vi om her da ?  skulle hatt ei #5er snelle jeg men...

Er vel det de har på nettsiden de åsså har det meste av i butikken. Var veldig mye folk der idag, så ting blir borte ;D

Du bor for langt unna du harrkongen :D Ta deg en dagstur du, men da hadde jeg ringt til Gero først ;D ;D

Det siste var med et smil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok ikke noen drar på heisatur etter 50% salg gitt :P. Men alt det jeg kjøpte til 30% ved siden av blir det nok noe igjen av. Jeg er en maleslask og ikke greie på butikk , men sikkert en grunn til at det er kun 2 dager i året for enkelte, eller hur? ;D

ja hadde nok blitt dårlig butikk om man hadde kjørt 50% på alle stenger og sneller over tid sikkert ja  :)

man hadde vel kanskje fått solgt mere selvfølglig ....av det som koster skjorta , men uansett, synd man ik har noen norske fjell dollar til overs når de har sånne tilbud  :-\ hvilke stenger og sneller snakker vi om her da ?  skulle hatt ei #5er snelle jeg men...

Er vel det de har på nettsiden de åsså har det meste av i butikken. Var veldig mye folk der idag, så ting blir borte ;D

Du bor for langt unna du harrkongen :D Ta deg en dagstur du, men da hadde jeg ringt til Gero først ;D ;D

Det siste var med et smil :D

hehe  ;D

kan jo gå inn på nettsiden og se selvfølgelig, får jeg heller ringe og høre om de har det på lager  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev akkurat et langt innlegg som kona ikke godkjente så da for det bli med et annet svar :P.

Gero sportsfiske driver butikk og hvis du ringer i morra kl 10 oo og forklarer at du bor i huttiheita osv osv så kan det hende at du får en eller annen deal med Gero.

Hva med å stifte ditt eget kundegrunnlag med en å samme fyr. En samtale unna, thats it.

Geir kommer til å kvele meg, men det skader ikke å prøve.

Du kan gjerne si at jeg sa at du skulle ringe , men ikke si det allikavel ;D Det blir feil.

Prøv, du får nok ikke 50 % , men alt er bedre enn ingenting.

Dette er noe jeg skriver, og ikke noe som Gero sportfiske er ansvarlig for.

Herregud jeg får ikke kaffe noe mere der ihvertfall.

spiller ingen rolle , kebabsjappa rett borti gata er verdens beste ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv, du får nok ikke 50 % , men alt er bedre enn ingenting.

Det har du selvsagt helt rett i, men hvis prisen ikke er rett, klarer jeg meg også lenge med de to F3W 4-7'ene jeg allerede har - begge for øvrig kjøpt hos Gero.

Der har du åsså helt rett ;D

Fredrik: Klart du skal dit i morra, jeg traff deg der ifjor, slutt å jug nå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Prøv, du får nok ikke 50 % , men alt er bedre enn ingenting.

Det har du selvsagt helt rett i, men hvis prisen ikke er rett, klarer jeg meg også lenge med de to F3W 4-7'ene jeg allerede har - begge for øvrig kjøpt hos Gero.

Der har du åsså helt rett ;D

Fredrik: Klart du skal dit i morra, jeg traff deg der ifjor, slutt å jug nå ;D

Pøh !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, kjøpt Scott s4s på Gero til halv pris? Har aldri sett no Scott der noen gang ???

Tror scott er et nylig tilskudd til butikken. Kan ikke huske at de hadde det før jeg eller. Men nå har de det, og fristelsen ble for stor til å la den ene s4s`n som sto alene i stangracken være  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...