Gå til innhold

Airflo Streamtec Nan-Tec Fly Rod


Anbefalte innlegg

Fant denna på ebay!

Ikke så verst pris for ei nano tec stang dette  :)

noen som vet eller iallefall tror noe om disse stengene?

Specific Product Info: 7' 6" # 3/4

The natural evolution for Airflo's ever popular Streamtec range was the addition of Nano Technology into the blank, making it lighter, stronger and even more responsive than previously possible.

The Streamtec range of rods has a silky progressive action that works exceptionally well at short to mid range and due to the soft tip light tippets can be used without fear of being broken off. The 10' models are particularly useful for either Czech or French nymphing techniques. So if it’s a river or steam rod your after there’s something in the Streamtec Nantec range for you.

http://www.ebay.com/itm/Airflo-Streamtec-Nan-Tec-Fly-Rod-/330619512312?pt=UK_SportingGoods_FishingAcces_RL&var=&hash=item7dbd2d10cd

ser att ei #3/4 veier 3.39oz, altså 96gram om jeg ikke tar feil... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil noen kan overbevise meg om at dette nano-tec tullet gjør fluestenger noe bedre, så fremstår det kun som en pr-jippo for meg.

Når det gjelder vekt så har jeg til gode å finne ei kullfiberstang som jeg syntes er plagsomt tung, så denne utviklingen med å gjøre fluestenger "enda lettere" har null interesse.

Eller syntes jeg ikke 96gr på ei 7,5 fot stang hørtes spesiellt lett ut heller . . .

Hva jeg mener om noe som helst med Airflo-logo tror jeg kanskje jeg skal holde for meg selv  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder vekt så har jeg til gode å finne ei kullfiberstang som jeg syntes er plagsomt tung, så denne utviklingen med å gjøre fluestenger "enda lettere" har null interesse.

Du har tydligvis begrenset erfaring med Bruce & Walker ;D

Ha-ha . . . Det har jeg, men jeg har faktisk kjent på ei slik, tror det var 9,6 fot i #6 . . . Den var komisk tung, ja  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil noen kan overbevise meg om at dette nano-tec tullet gjør fluestenger noe bedre, så fremstår det kun som en pr-jippo for meg.

Når det gjelder vekt så har jeg til gode å finne ei kullfiberstang som jeg syntes er plagsomt tung, så denne utviklingen med å gjøre fluestenger "enda lettere" har null interesse.

Eller syntes jeg ikke 96gr på ei 7,5 fot stang hørtes spesiellt lett ut heller . . .

Hva jeg mener om noe som helst med Airflo-logo tror jeg kanskje jeg skal holde for meg selv  ;D

Du er så gammeldags lars... skal u være en av gutta i hemsil og populær hos jentene nå så ere Nano tec som gjelder  8)

Blir liksom som neoprenvadere kontra simmsvadere... eller doro kontra iphone 4  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så gammeldags lars... skal u være en av gutta i hemsil og populær hos jentene nå så ere Nano tec som gjelder  8)

Du er helt klart inne på noe Tore, det er av avgjørende betydning å holde seg inne med gutta langs hemsil og jenter generelt, men du har litt feil oppfatning av hva som er Hot og hva som er Not  ;D

For hvem i all verden skal man imponere med ei stang med Airflo logo, eller enda verre ; Fiskesnella-logo ?  ;D

Den kravstore hemsil-ørreten ville blitt dødelig fornærmet, og hemsil- miljøet ellers ville sidestilt det med å komme i gummi-lårings . . . Selv lågen-harren ville nok foretrukket litt mer klasse fra fluefiskerne enn som så  :D

Har man det minste respekt for sine omgivelser, så stiller man med det dyreste utstyret man kan oppdrive, og er det fortsatt ikke hipt så får man holde seg hjemme til man evt kan anskaffe noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...