Gå til innhold

Fiske i november-desember


Sverre A. Meisingseth

Anbefalte innlegg

For den som arrangerer - eller for å unngå hylingen fra registrerte firmaer om RFG osv. - gir info om fisketurer til sydlige strøk i perioden november-desember, er jeg interessert i motta det meste.

Ellers i året - er jeg opptatt med Afrikajakt, og norsk fiske/jakt.

Hvis det plutselig oppstår en avmelding på et eller annet ellers i året - er jeg også klar for "påhopping", men det er liksom sluddperioden her hjemme - jeg ønsker å komme meg bort i fra  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

du skal på den sydlige halvkule av jorda..... new zealand, tasmania, fjellene i Sør-afrika, agentina eller chile høres det ut for  dette søket "flyfishing chile december" ga disse bildene....så kan du gå videre 

http://www.google.com/search?q=flyfishing+chile+december&hl=en&client=safari&rls=en&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=XQHPTorJJ82VOr6v7IcH&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CEIQ_AUoAQ&biw=1233&bih=686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør Afrika (og andre afrikanske land) har jeg gjestet de siste 12 år - opptil flere ganger i året.

Det jeg tenkte - var charterturer, som stort sett er korte reiser i forhold til SA, og sør amerikanske geografipunkter - som forsyner seg  godt med døgnets timer  :-[

Altså:  ;) en "enkel og kort" svipptur.

Men det er mulig at det ikke er noe fisk i disse områdene  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...