Gå til innhold

Bornholm i mars - hva trenger jeg?


Bolsetor

Anbefalte innlegg

Reiser til Bornholm i slutten av mars. Noen som har noen tips om hva som MÅ være med i sekken? Snørekurv og vadestav er greit å ha har jeg forstått.. Klarer jeg meg med #6 og #7 eller må det tyngre skyts til? Har ikke åtter..

Kunne egentlig tenke oss en fin liten hytte eller hus. Må være godt kjøkken, da vi har en super kjøkkensjef med på tur :D Noen som har gode erfaringer - kom gjerne med de :)

Er første tur til øyen, så setter pris på alle innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Det greier du deg absolutt med. Jeg hadde med meg #8 også men brukte den aldri. Kanskje det viktigste som du må ha med deg; en god porsjon tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studs/star cleats til vadeskoene; hadde ikke overlevd uten selv  :o (har vibram såler; bedre kjent som  såpe  :P)

#6 og#7 holder i massevis; fint å ha med seg en reserve - fort gjort å tryne! Heldigvis klarte jeg å prioritere sist tur - stanga i været og tok meg imot med ansiktet; funker fint! Hadde også med #8'er - ble liggende ubrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, da tror jeg jeg er dekket. Takker for svar!

Har en lei tendens til å la kroppen ta fall selv, men trynet? (bergensk for ansiktet)

Satser på jeg slipper det, og håper det gikk bra med deg den gang.

Tar med meg tålodighet. Misunner ikke de som ikke har ro i vadebuksene når de er på tokt. Trenger det når det skal fiskes i en liten uke i strekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...