Gå til innhold

Peneste fabrikk tohåndsstang


moby

Anbefalte innlegg

Vil kanskje ikke kalle den pen,men Loomis GLX 18010 er og har vært den råeste to -hånds stanga som

pr dd er gitt ut.Lå milevis fra andre konkurenter.Har stort sett hatt alt av loomis av naturlige årsaker,men havner stadig tilbake til GLXèn.Greit utseende stealth svart ,noe varierende lakk og surring men terning kast 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden man står å maler en enebolig på fjellhamar og telefonen ringer.

Hei. er det Robert, ser i en gammel internettsak at du selger en 13 foter imx tohånds. Jeg er rar og spør om du har den fremdeles.

Jeg humrer og ler litt inni meg og sier at du er klar over at den annonsen er 6-7 år gammel.

Ja sier'n og ler, men jeg måtte spørre.

Finnish tilside og heller det det dreier seg om. Det var en stang selv jeg likte selv om tohånds(for meg) var merket hat før hat ble et wikipediaord.

Stangen var solgt til en i hakkadal som skulle bruke den til meiting(TRENGTE PENGER), men samtalen var lang og hyggelig.

Jeg ga nummeret til broder'n og har helt glemt etterhistorien, ikke sikkert det var en heller.

Vet ihvertfall at det var en stang som var veldig ettertraktet en periode ,  denne historien bekrefter vel det samme.

Imx'ne var jo etter mitt syn helt greie finnishmessig på den tiden åsså.

Har verken sett eller vurdert tohåns ever siden lenge tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden man står å maler en enebolig på fjellhamar og telefonen ringer.

Hei. er det Robert, ser i en gammel internettsak at du selger en 13 foter imx tohånds. Jeg er rar og spør om du har den fremdeles.

Jeg humrer og ler litt inni meg og sier at du er klar over at den annonsen er 6-7 år gammel.

Ja sier'n og ler, men jeg måtte spørre.

Finnish tilside og heller det det dreier seg om. Det var en stang selv jeg likte selv om tohånds(for meg) var merket hat før hat ble et wikipediaord.

Stangen var solgt til en i hakkadal som skulle bruke den til meiting, men samtalen var lang og hyggelig.

Jeg ga nummeret til broder'n og har helt glemt etterhistorien, ikke sikkert det var en heller.

Vet ihvertfall at det var en stang som var veldig ettertraktet en periode , g denne historien bekrefter vel det samme.

Imx'ne var jo etter mitt syn helt greie finnishmessig på den tiden åsså.

Har verken sett eller vurdert tohåns ever siden lenge tilbake :D

Får faktisk enda telefoner ang. 1569( altså 13`) imx,har faktisk 3 eller fire topper hvis noen trenger.

Har mye deler til stinger og roaring river hvis noen trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil kanskje ikke kalle den pen,men Loomis GLX 18010 er og har vært den råeste to -hånds stanga som

pr dd er gitt ut.Lå milevis fra andre konkurenter.Har stort sett hatt alt av loomis av naturlige årsaker,men havner stadig tilbake til GLXèn.Greit utseende stealth svart ,noe varierende lakk og surring men terning kast 4.

Har bare såvidt viftet med GLX 18010, hvordan er den sammenlignet med IMX?

Bruker ennå Loomis IMX 15', montert selv, og etter litt JIF skurepulver/svamp, forbauser det meg hvor bra korkkvaliteten er sammenlignet med nye stenger....

Sorte surringer og "oppned" snellefeste, den er fortsatt vakker i mine øyne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Den peneste stanga jeg har eid kjøpte jeg for noen uker siden til en brøkdel av fullpris selv om den var ny i butikk, og det er en TFO deer creek 13,6 fot #8/9. Den har et langt slankt  håndtak med flere typer kork og veldig bra finish. Gleder meg til å rigge den med en snart innkjøp Hardy cascapedia. Den er designet av Kinney/Meiser.

Robin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Den peneste stanga jeg har eid kjøpte jeg for noen uker siden til en brøkdel av fullpris selv om den var ny i butikk, og det er en TFO deer creek 13,6 fot #8/9. Den har et langt slankt  håndtak med flere typer kork og veldig bra finish. Gleder meg til å rigge den med en snart innkjøp Hardy cascapedia. Den er designet av Kinney/Meiser.

Robin.

Er ikke det den lilla Robin, går fint til øya dine den ;D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...