Gå til innhold

Hvem har fått størst blåskjell på sluk?


Børge Iversen

Anbefalte innlegg

Er det noen som fisker med sluk på detta forumet da? Noen skapslukfiskere som tør stå fram ??? ???

Jens

Siden Robban er for feig, så har han bedt meg å kringkaste at han egentlig foretrekker blydenging. Har fagbrev i jern og metall. Han blir å treffe i SKedsmohallen i morgen, så for interesserte så kan dem ta en 1 til 1 prat med Robban om hans egentlige store lidenskap, Blekk, tyngst mulig.

Håper det var godt for deg Robbie, og komme ut av slukskrinet... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som fisker med sluk på detta forumet da? Noen skapslukfiskere som tør stå fram ??? ???

Jens

Siden Robban er for feig, så har han bedt meg å kringkaste at han egentlig foretrekker blydenging. Har fagbrev i jern og metall. Han blir å treffe i SKedsmohallen i morgen, så for interesserte så kan dem ta en 1 til 1 prat med Robban om hans egentlige store lidenskap, Blekk, tyngst mulig.

Håper det var godt for deg Robbie, og komme ut av slukskrinet... ;D

Dette var litt mellom oss , men nå som det er ute så forteller jeg gjerne hvordan jeg støper bly og lager slangesøkker på den rimelige måten.

Ps man kan ikke forvente action i lilleman etter dette da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nettopp rapport fra Snarøysundet. En svær stim med grove skjell er observert rett på utsiden av iskanten. De går å jager i silda. Gutta hadde vært borti mye men det virket som den var litt løsbett.

Kunne jo sagt fra før jeg tok meg en øl. Hadde hivd meg bilen tvert ellers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur skjella har tannfelling på denne tia av året  ;D

Ikke alltid like kuult å korrigere gode venner, men når det er feilinformasjon ute så bør ting rettes.

Tannfellinga er i Juli Anders, det vet jeg med sikkerhet. Det må være andre årsaker til denne stiminga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anadrome skjell fins så klart. Så en massiv skjellvandring ute ved Høvikvollen i ettermiddag. Ikke blåskjell men vår nye østersart som har invadert våre sydlige farvan husker ikke hva den heter, men mener å huske at det er rømte oppdrettskjell.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anadrome skjell fins så klart. Så en massiv skjellvandring ute ved Høvikvollen i ettermiddag. Ikke blåskjell men vår nye østersart som har invadert våre sydlige farvan husker ikke hva den heter, men mener å huske at det er rømte oppdrettskjell.

Jens

Er det den typen som sprer den fryktede skjellooysterrus-parasitten. Faen ta den oppdretten assa, jeg blir sint >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at de var på tur opp i en bekk for å gyte også  ;D ;D ;D. Det var bare tull ,men skjella og at de stadig brer seg til nye områder er blodig alvor. Så masser av de nede på Bohuslenskysten. Skjellet har masse kvasse utvekster, så å tråkke på et slikt skjell er ikke godt.

jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...