Gå til innhold

Trenger kjapt svar...


Vebjørn'

Anbefalte innlegg

Hallo, hallo!

Jeg har tenkt til å kjøpe sko og neoprensokker til å bruke på flatsen etter bonefish. Kan noen være så snill og linke til noen gode sokker, og muligens sko.

Og en ting til... Hvordan vil det være å bruke joggesko med neoprensokker istedenfor å kjøpe flats-sko?

Håper noen kan svare meg kjapt :P

Takk!

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patagonias Marlwalkers kan rekommenderas utan förbehåll.

Använd vanliga ullsockar, samma som på tur hemmavid. Du måste alltså ta med ett par per fiskedag, de blir rejält insaltade.

Undvik vanliga joggingskor, skyddsfaktorn är för dålig. Det finns vassa djur och föremål på flatsen.

Hälsningar,

Stefan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Cabelas - og kan ikke sette "tåa" på noe galt med de.

Brukte Simms strømper, men som nevnt - blir sokkene meget "innsaltet" - og ikke minst: fylt av masse fine sandkorn.

Skyllet/vridde dem, men de ble stive og vanskelige å få på uansett "behandling" - så jeg valgte å bløte dem før jeg tok de på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt vanlige billige flate vadesko ala de avbildet før her. Men jeg har droppet sokker helt, åpner heller skoene og skyller ut sand en gang eller to hver dag. Litt sand i skoene er reine spa behandlingen , aldri hatt så strøkne føtter noen gang  ;D

På store sandflats er det digg å gå barbeint, selv om det ikke er det smarteste. Er det mye koraller er jeg redd tøysko blir for spist i filler så bruk da ett gammelt par joggesko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...