Gå til innhold

Cloudveil 8x Pro jakke


jompa90

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med den?

Bestemmt meg for å legge litt i det, så Simms g3 er jo selvskreven og virker som alle elsker.

Likte cloudveil sitt litt renere design, litt dumt at det ikke er retracktors men likevel! endel penger og spare hvis jeg velger nytt også.

Et annet spm er jo selvsagt om man tør vise seg langs elver som rena osv. UTEN simms!  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super jakke :) puster godt, tett og fin(vært på 2 svømmeturer i jakken uten å bli nevneverdig våt )  god plass til alt mulig stasj :) eneste jeg kan trekke på den er at den ikke er foret i varmelommene :) har du en stor lomme på ryggen :) fin å ha en termos oppi når en ikke gidder å ta med sekk på mindre turer :)

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Jeg er tynn som en fortom og foretrekker derfor jakker som ikke er "amerikanske" i snittet. Der plasserer jeg Simms. Har nok testet alle modeller og syns de er for ballongige i sin design; ergo null komfort i min smak.

Valget for meg sto mellom Loop Jaws og Cloudv og endte opp med Cloudveil 8x og er sperfornøyd. Nå har jeg bare brukt den i 3/4 dels sesong, men den har fungert perfekt under høst vinter og vår. Vil sikkert fungere like bra under sommeren men da bruker jeg som oftest vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for Cloudveil, takker for videoen tmags! :)

Et siste spørsmål til dere som har den/prøvd den, størrelse medium eller large?

Er ifølge passet 183, og forholdsvis atletisk bygd. Er vanligvis en medium, men med nye merker vet man aldri  :-\

Har ingen anledning til å dra innom butikken desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for Cloudveil, takker for videoen tmags! :)

Et siste spørsmål til dere som har den/prøvd den, størrelse medium eller large?

Er ifølge passet 183, og forholdsvis atletisk bygd. Er vanligvis en medium, men med nye merker vet man aldri  :-\

Har ingen anledning til å dra innom butikken desverre..

Har XL. Er 187 høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for Cloudveil, takker for videoen tmags! :)

Et siste spørsmål til dere som har den/prøvd den, størrelse medium eller large?

Er ifølge passet 183, og forholdsvis atletisk bygd. Er vanligvis en medium, men med nye merker vet man aldri  :-\

Har ingen anledning til å dra innom butikken desverre..

jeg er 181 og bruker L, så tror L passer deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Hehe, er 185 og bruker Medium. Jeg syns armene i L ble for lange. Jeg råder deg å teste før du eventuelt bestiller fra nettet. Jeg hadde vært irritert om jeg hadde gått rundt med for lange armer. Blir unødvendig mye tøy som er i veien når det blir action. Helst skulle jeg hatt meg en tett sittende one piece i Gore-Tex, med Spidermanmerke på brystet, eller Simms for den delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...