Gå til innhold

Mordergjedda angriper


-Lars-

Anbefalte innlegg

Er det ikke samma smørja hvert eneste år? Alltid en eller annen uheldig bade-tulling som tråkker oppi noe gjeddeleik og uheldigvis får et par av de tusen tenna snidda bortpå foten sin… Også 50cm da gitt, det er jo ingen hvilken som helst gjedde  ;D  ;) "monstergjedda, utysket, beistet, morderfisken" VG, VG, VG, VG…….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal faktisk ikke bagatellisere dette.

Jeg ble en gang bitt da jeg badet i øvre smestaddammen. Riktignok av mort, men den var minst på 4-5 cm og ga en skikkelig lei kløe som varte i flere dager etterpå. Garantert mange som har gått i samme fella, så det er jo positivt at slike farer belyses. Tenk om det hadde vært en abbor som ble bitt av gjedda? Da kunne den faktisk ha måttet amputert ei finne eller enda verre, mistet hørselen!  :o Nei, bra vi har VG! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal faktisk ikke bagatellisere dette.

Jeg ble en gang bitt da jeg badet i øvre smestaddammen. Riktignok av mort, men den var minst på 4-5 cm og ga en skikkelig lei kløe som varte i flere dager etterpå.

Ai-ai-ai . . . Den var skikkelig lei Lars, og jeg kan knapt forestille meg hvor jævlig det må ha vært.

Var selv borti ei gjedde en gang som resulterte i seriøs svie ved urinering, så man kan knapt stole på noen nå til dags  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det var en mort og ikke en fuktig kveld på byen som ga deg den kløen Vegas? Lett å blande sammen de to vet du.. :o;D

Nei, det er jeg ganske trygg på. Fikk en sånn lei kløe fra ei dame som var på helgetur i Oslo en gang. Mener det var under et Grete Waitz løp eller noe slik. Husker jeg ikke feil så het hun Gerd-Hildur og var fra Bagn. Ringte henne opp i etterkant da jeg fant ut at jeg hadde blitt smitta med den søte kløe (legen ba meg ta ringerunden). Da påstod hun at det var en kar med samme fornavn som meg som ofte frekventerte i Bagn som visstnok hadde smittet henne igjen... Uansett, lang historie kort: Brukte samme kremen som jeg fikk av legen etter Gerd-Hildur og den funka ikke  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...