Gå til innhold

Vadesko


Eirik Kittelsen

Anbefalte innlegg

Heia.

Eg har brukt mine sko masse i sjøen, og trudde nok at dei skulle tåle det?

Eg har ikkje sett noko gale med dei tilnå iallefall.

Ka sko var det du hadde?

Eg har filt på mine, men eg har ein fiskekompis som har Simms sine aquastelth og dei virker veldig bra.

Men eg har ikkje sammenligna dei på foten så eg kan dessverre ikkje hjelpe deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var billigsko . kjøpte et vadesett ( coolwater) buksa er helt ok på den måten at jeg holder meg tørr ,men ikke så mye mer.

Skoene har dårlig passform å "D -ringene" løste seg opp som en anode etter kun en dag i sjøen. vurderer simms , har ikke bestemt meg for hvilken modell ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt sikkert brukere av Simms sko her inne som kan gje ein dom på ka dei tåler.

Dei såg iallefall bra ut i mine øyner, og eigaren av dei er nesten forelska i simms etter at han har skaffa seg Simms utstyr(vadere, sko, stenger .o.l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Det er heilt sikkert brukere av Simms sko her inne som kan gje ein dom på ka dei tåler.

Dei såg iallefall bra ut i mine øyner' date=' og eigaren av dei er nesten forelska i simms etter at han har skaffa seg Simms utstyr(vadere, sko, stenger .o.l)[/quote']

 

Simms stenger??

Jeg var på messa i Denver for et par uker siden, og der hadde Simms den største standen. Det kommer mye fint neste år også. Bl.a. G3 sko og en nye serie som heter Rivertek. Lekre saker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Tore, så du om Simms kommer med noen nye ChestPacks utover de to som finnes i sortimentet? Den ene ser bra ut, og så er den litt vanntett (for skummel vading :shock:

Jeg må bytte ut min utslitte JW.Outfitters Trout Pack :D

Den varte i mange år, men nå henger den bare som ei lefse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Hei, Tore. Ja, jeg vil tro det var mye moro å se der - og mange artige folk å prate med! Flytter du down under snart, eller blir du her en sesong eller to til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...