Gå til innhold

Tapatalk


Gjest Pål Andersen

Anbefalte innlegg

Det vil hjelpe _meg_ å slippe å bruke en app fremfor vanlig nettleser når jeg surfer forumet på mobilen.

Dette er langt fra et problem, bare et forslag basert på personlig smak og behag. Vet ikke om det lar seg gjøre med SMF, men det vet kanskje du?

Legger ved et skjermskudd av diskusjon.no som forøvrig bruker IP Board med mobilskin, et grensesnitt jeg foretrekker fremfor tapaen.

Igjen; det er ikke problematisk for meg å bruke tapatalk, bare litt kronglete når man forhåpenligvis kanskje kan bruke nettleseren.

post-4748-13949893483098_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Pål Andersen

Vil gjerne vite hvordan dere med pad og iPhone avslutter nettleseren deres

Har avsluttet safari på ipadden på alle måter og får kun dette opp dersom jeg fjerner cookies manuelt.

Eirik

Hva er alle måter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alle måter ?

Ved å lukke den ned med å trykke på knappen og ved å fjerne den fra multitaskbaren (minustegnet). Og ved å bruke opp batteriet.

Når det gjelder diskusjonen om mobilskin (vi sier ikke "skin" i 2012 btw, det er sååå 2001), så vil ikke det hjelpe Pål da vi fortsatt burde ha tapatalk tilgjengelig for de som heller bruker det enn web (meg feks :) ).

Det er uansett et problem hos Pål lokalt da det ikke bare er dette, men også at feil passord er lagret for ffs-brukeren etter som jeg skjønner. Du har vel allerede prøvd å fjerne alle cookies?

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Jadda... :) Men det er nok i lagrede passord og coocies "problemet" ligger... Finner nok ut av det.. Bare møkk lei varsler og inntasting av passord HVER eneste gang nettleser er skikkelig avsluttet, og ikke bare lukket ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil hjelpe _meg_ å slippe å bruke en app fremfor vanlig nettleser når jeg surfer forumet på mobilen.

Dette er langt fra et problem, bare et forslag basert på personlig smak og behag. Vet ikke om det lar seg gjøre med SMF, men det vet kanskje du?

Legger ved et skjermskudd av diskusjon.no som forøvrig bruker IP Board med mobilskin, et grensesnitt jeg foretrekker fremfor tapaen.

Igjen; det er ikke problematisk for meg å bruke tapatalk, bare litt kronglete når man forhåpenligvis kanskje kan bruke nettleseren.

Dette med mobile skins (mobile themes på SMF) er noe vi kan sjekke ut mere, men dette blir en "egen greie" og vi vil høyst sannsynlig fortsatt bruke Tapatalk. Foreløpig er det kun du som etterspør mobile themes (hvis jeg husker riktig), så jeg er litt usikker på om vi vil bruke mye tid på det.

Jeg kan allikevel teste dette litt på et testforum slik at vi vet mere om eventuelle andre utfordringer som kan dukke opp før man tar en avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstridende da kaker sto innstilt på "steder jeg besøker", og denne siden er den eneste som hadde problemer.... What ever...

Vel, i privat nettlesing så lagres vel ikke cookies når leseren avsluttes. Det er vel  poenget. Du hadde ikke lagret cookies andre steder heller, så det var nok like "problemer" overalt. Men bra det ordnet seg.

Eirik

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fint med responsivt design, da ungår man slike ting.

http://www.joomlart.com/demo/#joomla25-templates.joomlart.com/ja_elastica

<<l

Ja dette er jo interesant dette. Men dette gjelder jo selve websidene (Joomla) og vil vel ikke hjelpe for å lese forumet (SMF) slik som Tapatalk gjør.

Men ved en neste oppgradering av websidene (oi for en jobb :o ) må man jo tenke i den retningen av "responsive templates". Flere og flere Joomla Templates lages for å tilfredstille forskjellige plattformer slik du henviser til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Motstridende da kaker sto innstilt på "steder jeg besøker", og denne siden er den eneste som hadde problemer.... What ever...

Vel, i privat nettlesing så lagres vel ikke cookies når leseren avsluttes. Det er vel  poenget. Du hadde ikke lagret cookies andre steder heller, så det var nok like "problemer" overalt. Men bra det ordnet seg.

Eirik

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Var nok heller det at jeg ved en tidlig anledning har tasta feil passord, OG at det var dette som fulgte hele veien. NEI, det var ingen andre passordbelagte sider som feilet på nevnte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...