Gå til innhold

Kona har fått seg Iphone 5.....


Fluefiskeren.net

Anbefalte innlegg

Kona sitter nå med sin nye Iphone 5 og koser rævva av seg.... det kvalifiserer vel til at jeg kan få en ny fluestang?? Men hva skal jeg kjøpe?? Det første som faller inn for meg er G.Loomis, jeg har alltid likt de stengene og de fleste av de jeg har prøvd har vært fantastiske stenger. Guideline er som alltid tilstedeværende i mine tanker, noen som har testet Reaction stengene? Og hva med Eikre fly? Sage? Hardy? Orvis?

Eikre Fly interresserer meg en del pga lav pris og norsk merke, men er det noen som har prøvd disse stengene?

Jeg er på jakt etter 7`er stang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for tre Eikre Fly. Men jeg får ikke lov å si noe om disse stengene på forumet :)

;D

Men det kan jeg,og jeg er nok ganske enig.

Da hadde jeg begynt med den letteste : 8,6' #3 <<l  Krem. ;)

5M er nok folkestanga,men siden du liker GLoomis,hadde jeg kanskje vurdert en rein 5 som er noe kjappere/stivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være djevelens advokat her, hvor mange iPhone's kan din kone kjøpe basert på dine innkjøp av fiskeutstyr?  :-*

Velger høflig å se bort fra disse linjene.... :)

og er det ei pøntedokke, se etter hvor mange sko og hvor mye kosmetikk det finnes som tilører hunnkjønnet!

Hadde det bare vært sånn... ikke "pøntedokke" men har nok å ta henne på ;)

Jeg ville gått for tre Eikre Fly. Men jeg får ikke lov å si noe om disse stengene på forumet :)

Tanken har slått meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for tre Eikre Fly. Men jeg får ikke lov å si noe om disse stengene på forumet :)

;D

Men det kan jeg,og jeg er nok ganske enig.

Da hadde jeg begynt med den letteste : 8,6' #3 <<l  Krem. ;)

5M er nok folkestanga,men siden du liker GLoomis,hadde jeg kanskje vurdert en rein 5 som er noe kjappere/stivere.

Da snakker vi om fluvius? har du vært borti venator serien?

jeg tenker også på å skaffe meg ny tohånds 13 foter, har du noen meninger om fluvius der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tohåndsfiske er vel generellt fraværende her på flufiskesiden :P

Jeg har en liten bekk som jeg fisker i på våren, idyllisk strekning men fisken ligger på 2-4 hekto så tenker lit på å skaffe meg en lett 2-3er stang, og kan godt se for meg at venator kunne passet til dette fiske. Men på samme tid så virker jo fluvius 8,6" #3 ganske snerten :)

Jeg tror jeg har en plass hvor jeg kan få testet samtlige av de aktuelle stengene så jeg får bar trø til å komme meg ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...