Gå til innhold

Bytte snellefeste


Anbefalte innlegg

Hei og hopp! Tenker å bytte snellefeste på min Streamstix Stealth 9'6 #4 som de fleste nok vet hvorfor jeg vil bytte ut.. Har dere tips til hvordan og hva jeg bør bytte til? Helst noe i sølv så jeg for meg. Hvor får jeg tak i dette? En ting til, snellen går inn i et innhuk under korken.. Er dette komplisert og vanskelig å bytte ut? 4-5mm av begynnelsen er av en annen type kork enn resten av korken. Håper noen har noen gode tips til meg:) på forhånd mange takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for tips! Har sett litt på noen på grandes sine sider.. Men det er forskjell på str på dem?

Lengde alt i fra 100-130 mm og I.D (hva betyr det forresten?) fra 9-20 mm.. Hva er standard? Litt lyst på denne: http://www.grandesfluefiske.no/bilder/fiskeutstyr/snellefester/cah22m-s.gif

Vil den passe?

Usikker, men send en forespørsel og hør med Grande selv . . . Er rimelig sikker på at du får god hjelp der  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er snellefestet på vei i posten.

ID: 11mm så tror det skal passe bra.

Legger ut resultat når det er ferdig, men ser for meg dette blir romjulsmat ettersom jeg har en småaktiv 1,5 åring vandrende rundt dagen(natten) lang og ikke får tid til slikt snacks i ukene..

Tror dette blir bra :D

post-3334-13949893912644_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...