Gå til innhold

Sommerens fisketur med fatter`n


fishe

Anbefalte innlegg

Jeg å fatter pleier å ta en sånn liten overnattingsfisketur en gang om sommern, men lurer bare på om noen har noen tips til hvor vi skal dra.

 

Fatter er ikke noen stor fan av fluefiske, så plasser som hemsila å sånn er ikke så aktuelt, men ingen tips er for dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å fatter pleier å ta en sånn liten overnattingsfisketur en gang om sommern' date=' men lurer bare på om noen har noen tips til hvor vi skal dra.

 

Fatter er ikke noen stor fan av fluefiske, så plasser som hemsila å sånn er ikke så aktuelt, men ingen tips er for dårlige.[/quote']

 

Hei noelvfisker.

 

Ja jeg var ikke i tvivl, hvis det var mig, det blev Femundsmarka, på denne hjemmeside kan du få lidt info. http://www.svartkjelen.com/

 

god tur. Loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig det, Hermansen jølster ligg i sunnfjord midt i sogn og fjordane, og fiske her er veldig bra. Om fiske i sunnjord: www.aurefiske.no

Masse info på www.fiskeguiden.no og. Haukedalsvatnet må og nevnast, det ligg og i sunnfjord, ikkje langt frå jølstra og jølstravatnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virkelig anbefale Røa og området rundt! Mye fin fisk og fantastisk natur. Det er også flere overnattingsmuligheter om du ikke vil ligge i telt (DNT, Statskog).

 

Når det gjelder toppsesong har iallefall jeg hatt meget bra fiske der i st. hans-tider. Drar du uken før sommerferien er det heller ikke så mye folk oppi der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er enig med Matthew!

Jeg har selv vært der i tidsrommet 24.06 - 12.07 på mine turer.

Rundt 24/25.06 og en uke fram er en meget god tid.

Ha med Baetis imitasjoner, Siphlonurus Aestivalis og mye caddis!

 

Velkommen til forumet Matthew!

Se på Matthew's hjemmeside for fine fiskebilder i fra "marka".

 

mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...