Gå til innhold

govannet


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Et par mndr til, så er alle feite og fine! Dere er så grasalt heldige som har godt fiske på isfritt vann allerede! Men med vinteren som har vært, har jeg kanskje trua på ok tørrfluefisket her nede(Romerike) allerede i midten av april  :D Skremmende tidlig ihht normen, men jeg tar det alikavæl imot med åpne armer. Skitt fiske på deg  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som fikk de fiskene, jeg vil at folk skal bruke det når de er alene og skal ta bilde og ikke har vått gress ol tilgjengelig..har vært altfor dårlig på den biten selv, men skal iallefall prøve å etterkomme det selv når det behøvs..

Tenkte på det når jeg la ut bildene, ventet bare på en komentar;) men regner med de fleste vet hva det er...om de kjøper en eller lager en spiller ingen rolle for meg, så lenge fisken kommer raskt ut i vannet igjen og behandles fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Et par mndr til, så er alle feite og fine! Dere er så grasalt heldige som har godt fiske på isfritt vann allerede! Men med vinteren som har vært, har jeg kanskje trua på ok tørrfluefisket her nede(Romerike) allerede i midten av april  :D Skremmende tidlig ihht normen, men jeg tar det alikavæl imot med åpne armer. Skitt fiske på deg  <<l

Takk i lige måde:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...