Gå til innhold

govannet


Anbefalte innlegg

Mye og gode oppdateringer på denne tråden, Alexander. Skjer noe nytt hele tiden.

Gratulerer med mye fin fisk og fint fiske :-)

Siste innlegget, likte jeg derimot spesielt dårlig. Aurivillien, skal IKKE klekke ennå! Dette er uforskammet tidlig!

Litt bekymringsverdig, faktisk. Mest sannsynlig, så har dere nok tidligere klekkinger av Aurivilli enn det er i f.eks. Rena, men det får da jaggu være måte på. Vil tippe, dere ikke skulle sett disse klekkingene i gang før rundt uke 24 - 25? I Rena, vil jeg tro dette starter 26 - 27. Med andre ord, ser ting ut til å være mer enn 14 dager ute av rute hos dere. Det er mye.....  Håper dette bare er et blaff, og den tiltenkte fiskeferien deres blir som planlagt.

Skitt fiske, videre Alexander :-)

 

Ronny.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye og gode oppdateringer på denne tråden, Alexander. Skjer noe nytt hele tiden.

Gratulerer med mye fin fisk og fint fiske :-)

Siste innlegget, likte jeg derimot spesielt dårlig. Aurivillien, skal IKKE klekke ennå! Dette er uforskammet tidlig!

Litt bekymringsverdig, faktisk. Mest sannsynlig, så har dere nok tidligere klekkinger av Aurivilli enn det er i f.eks. Rena, men det får da jaggu være måte på. Vil tippe, dere ikke skulle sett disse klekkingene i gang før rundt uke 24 - 25? I Rena, vil jeg tro dette starter 26 - 27. Med andre ord, ser ting ut til å være mer enn 14 dager ute av rute hos dere. Det er mye.....  Håper dette bare er et blaff, og den tiltenkte fiskeferien deres blir som planlagt.

Skitt fiske, videre Alexander :-)

 

Ronny.

Heisan, og takk for det:)

Aurevillien pleier ikke være her så tidelig, faktisk så har vi det beste fiske på aurevillien i begynnelsen av juli , midten av juli. Så dette er merkelige greier. Håper det ikke går utover resten av sesongen, jeg er rett og slett ikke forberedt enda på aurevilli kjøret;) Håper også at fiske ferien blir som planlagt, men uansett så er det jo fint at det er igang..skal ikke klage så mye, vi har fått noen pene fisker den siste uka, pluss noen igår også:)mvh Alex

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...