Gå til innhold

Hardy Zane Ti


Pr0t0typ3

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette ser ut som dyre sneller ja. Ser at det går en for  $8,000.00 på Fly Depot. Men Amazon formidler en variant - Hardy Zane Ti No. 3, 10-12wt (antagelig ikke Limited edition) til $479.20.

Jeg har ingen anelse om det er forskjeller ut over det at den ene er limited, men det bør det vel være dersom det skal godtgjøre prisforskjellen.

Dersom det dreier seg om affeksjonsverdi eller symbolsk verdi (slik som limited edition) er det vanskelig å anslå kroneverdi sånn uten videre. Det kan slå begge veier.

Tipper en grei måte å prisfastsette, er å legge den ut for salg. Det er ut fra ideen om at en gjenstand er verdt det folk er villige til å betale. Symbolsk verdi/ affeksjonsverdi er derimot vanskeligere å vurdere kroneverdien av.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt selv også, og har nok funnet den samme siden som deg..

Fant en til 8000 USD og en annen til 5000GBP.

Dei lages ikkje lenger som sagt og det er bare 100 stk som skal være tilgjengelig. Begynte å lage disse for 3 år siden og skulle lage 100 stk.

Med toll osv... så kommer den nok på ca 55 - 60 000NOK, men lurte på hva sånne hadde gått for i norge.

Snakket med Fairpoint Outdoors, der dei sa at utsalgsprisen i norge er (var i 2010) ca 80 000 :o

Denne lages jo ikkje lenger, så finnes ingen nyere priser på den :P

Takker for at du tok deg tid til å svare! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker disse kom. Mener det var noe med 80 000 ja....

Kanskje det var 80 000 ja, jeg fikk ihvertfall skremt dama da jeg sa jeg hadde bestilt en  ;D

haha.

Du skulle tatt spøken endå litt lenger... Funnet ei snelle som ligner litt, men som selvfølgelig langt ifra er så dyr.

Og vist til ho hvordan ei snelle til 80 000 ser ut :P

Men mindre ho er vedlig aktiv der selv, så tviler eg på at ho hadde merket forskjellen :P

Takker for alle svar. 80 000 ser ut til å være det den var verdt for 3 år siden det då. :D

Og nei, eg har ikkje betalt 80 000 for den, og skal ikkje bruke denne. Blir nok noe eg bare har liggende til eg får lyst til å tjene meg litt penger. Den synker jo ikkje akkurat i verdi..

Kanskje eg kan la den gå i arv når eg blir gammel hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...