Gå til innhold

Ferga fra Ystad til Bornholm Pris ?


hankFISK

Anbefalte innlegg

Vi (Frithjof, BjørnH, SigurdK og undertegnede) betaler 840,- tilsammen. mao 210 kr pr pers. Tur retur.

Vi bestillte riktignok i november. Om man planlegger godt kan man få det billig.

Husleie i 1 uke er på 1600. mao 400,- danske pr pers.

Det gjelder å planlegge i god tid. Bruker vel rundt 3000,- totalt pr pers. Mye penger i bensin og god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (Frithjof, BjørnH, SigurdK og undertegnede) betaler 840,- tilsammen. mao 210 kr pr pers. Tur retur.

Vi bestillte riktignok i november. Om man planlegger godt kan man få det billig.

Husleie i 1 uke er på 1600. mao 400,- danske pr pers.

Det gjelder å planlegge i god tid. Bruker vel rundt 3000,- totalt pr pers. Mye penger i bensin og god mat.

Med bil?? Vet det finnes grønne biletter men aldri sett de så billig. Når med bil er prisen alltid bil med inntil 5 personer. Så om man drar alene eller 5 personer er prisen den samme. Jeg bestilte i januar og betalte 2156,- danske tur-retur.

På de grønne bilettene er det alltid min erfaring rare tider med tur eller retur biletten, ikke flust å velge i.

Runar Kabbe

Nordisk Fiskeutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (Frithjof, BjørnH, SigurdK og undertegnede) betaler 840,- tilsammen. mao 210 kr pr pers. Tur retur.

Vi bestillte riktignok i november. Om man planlegger godt kan man få det billig.

Husleie i 1 uke er på 1600. mao 400,- danske pr pers.

Det gjelder å planlegge i god tid. Bruker vel rundt 3000,- totalt pr pers. Mye penger i bensin og god mat.

Med bil?? Vet det finnes grønne biletter men aldri sett de så billig. Når med bil er prisen alltid bil med inntil 5 personer. Så om man drar alene eller 5 personer er prisen den samme. Jeg bestilte i januar og betalte 2156,- danske tur-retur.

På de grønne bilettene er det alltid min erfaring rare tider med tur eller retur biletten, ikke flust å velge i.

Runar Kabbe

Nordisk Fiskeutstyr

Det er for en bil ja ;) Fergen vi tar går ut i 19 tiden og tilbake i 08 tiden på morran 8 dager senere. Er Frithjof som er reiseleder, så jeg vet ikke hvordan han finner de grønneste bilettene.  ;D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! om du snuser så vær oppmerksom på at de ikke selger snus på ferga! det fikk jeg smertelig erfare. en uke på en øy uten snus. not funny!

Jeg klarte å gå tom der i fjor, men fant en butikk som solgte Bornholmsk Snus. Sååååååe, du var nok ikke sugen nok  ;)

http://dinby.dk/allinge/eu-vil-forbyde-bornholmsk-snus?minby=ebeltoft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar 18 april :D

shit det var sent. Eller ikke sent da. Tenkte de fleste drar rundt påske. Vi drar nedover i påsken. skal prøve å opprette en tråd slik vi gjorde for et par år siden, og komme med daglige updates, så du kan glede deg enda mer. ;) har troa på et kanonfiske i år ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...