Gå til innhold

Smart Trigger Fjernutløser


Frode S

Anbefalte innlegg

Kom over denne på nettet i kveld... virker genial og prisen er heller ikke dum, må nok bestille en av disse!  <<l

Selvutløser, langtidseksponering og Intervalltimer styres fra iPhone (Android kommer)

Canon:

http://www.satechi.net/index.php/camera-accessories/smart-trigger/smart-trigger-a

Nikon:

http://www.satechi.net/index.php/camera-accessories/smart-trigger/smart-trigger-b

post-2841-13949895119809_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, Frode  <<l

Jeg har noe tilsvarende, en WT-5 som jeg har blitt fryktelig glad i (den lille dingsen på venstresiden på kameraet).

Dette kommer du til å få god nytte av.

Her styrer jeg den med dattera sin iPad.

Et dårlig iPhone5 bilde, men det viser forhåpentligvis dingsen.

8517742549_5783c0d29c_b.jpg

Godt å se at det er flere som har mye rart på bindepulten sin  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ikke like heftig som WT-'en... skulle gjerne hatt live view  :-\ Men fokus og andre kontroller er en god start for en billig penge. Skal ha med ND-1000 filteret og denne til Møn om en mnd. ser for meg noen heftige bilder med bruk av Bulb-mode  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ikke like heftig som WT-'en... skulle gjerne hatt live view  :-\ Men fokus og andre kontroller er en god start for en billig penge. Skal ha med ND-1000 filteret og denne til Møn om en mnd. ser for meg noen heftige bilder med bruk av Bulb-mode  <<l

<<l

Ikke helt nytt,men sikkert bra.......... :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ikke like heftig som WT-'en... skulle gjerne hatt live view  :-\ Men fokus og andre kontroller er en god start for en billig penge. Skal ha med ND-1000 filteret og denne til Møn om en mnd. ser for meg noen heftige bilder med bruk av Bulb-mode  <<l

<<l

Ikke helt nytt,men sikkert bra.......... :-\

Sant det Willy, ikke nye funksjoner - men prisen er det  ;) Ikke lett å finne en trådløs multifunksjons fjernutløser m/ 50 meters rekkevidde til 3-400 kr  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den testet... virker bra så langt!  <<l

Veldig god respons på "fjernkontrollen" på iPhonen - ikke noe lag eller "glipp" på trykk på knappene. Så fokus og eksponering virker supert. Lukkerlås virket også bra - bonus for timer som viser hvor lenge den har vært åpen, samme gjelder når man skyter i "bulb" mode.

Byggekvalitet er også helt grei og som forventet.

Har prøvd et par intervall eksponeringer også - men her gjenstår litt mer testing, men so far so good. Det samme gjelder rekkevidde - har kun testet på 10-15 meter.

Fikk ta i en promokode fra en bekjent, så herligheten kom levert hjem for nette 280,- :)

post-2841-13949895305874_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...