Gå til innhold

Sjøørret i Tromsø


Amund

Anbefalte innlegg

Jeg lager denne tråden fordi jeg lurer på hvordan sjøørretfisket er rundt Tromsø og nordpå generellt, det er fordi jeg vurerer å studere i Tromsø neste år. Men jeg er avhengig av å gjøre noe jeg liker å gjøre selv om jeg studerer og Tromsø som sted syns jeg er spennende uansett.

Men om det er noen inne på forumet som sier at det er bra med sjøørret i Tromsø så gjør ikke det at jeg får mindre lyst til å dra opp dit. Dere trenger ikke å gi noen konkrete fiskeplasser, men om dere kan si at det er et brukbart fiske i sjøen der oppe hadde hjulpet veldig på lysten i å dra opp dit å studere!  :P

Send gjerne pm også

Amund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

Joda sant nok. Litt større snitt her oppe. Men lengre i mellom dem da.

Skal sende deg mob nr på pm amund, så kan vi ta en tur etterhvert. Når flytter du oppover?.

Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, jaa, får enda mer lyst til å dra opp dit nå jaa! ;)

Jeg tror jeg flytter oppover til august en gang, men er fortsatt litt usikkert da jeg vurderer å ta et jobbeår hjemme først. Mulig det blir å drøye et år. Men sender deg pm ihvertfall før jeg drar oppover, Bent.

Amund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Glemte å svare deg Amund :rolleyes:

Men vi kan møtes og snakke litt ved sjøen etterhvert :)

Litt andre forhold der oppe, klarere vann og litt mer rolige fjordsystemer.

Krever en litt annen tilnærming om man skal lykkes, men det er fine erfaringer å trekke med seg da.

Når det er klart vann her sør, med lite vind og det vi tenker er vanskelige forhold, så er det slik nesten hele tiden nordpå..

Men det varierer litt fra sted til sted da, men vannet er mye mye klarere der oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare deg Amund :rolleyes:

Men vi kan møtes og snakke litt ved sjøen etterhvert :)

Litt andre forhold der oppe, klarere vann og litt mer rolige fjordsystemer.

Krever en litt annen tilnærming om man skal lykkes, men det er fine erfaringer å trekke med seg da.

Når det er klart vann her sør, med lite vind og det vi tenker er vanskelige forhold, så er det slik nesten hele tiden nordpå..

Men det varierer litt fra sted til sted da, men vannet er mye mye klarere der oppe :)

Da blir det nye erfaringer. Vi får møtes i løpet av året, skal jo ha et fiskeår nå, så blir vell ikke vanskelig å få til det! ;)

Vindi: det høres lokkende ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...