Gå til innhold

Årets første.... Nyyyyyydelig :) Filmklipp!


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Hei.

Nå har jeg sitti her å redigert i 3 dager for å få sammen en snutt fra årets første brunørret 2013.

En helvetes jobb, men morro læll. Og en lærer en del om redigering når en skal gjennom filer som dette her.

Her er i hvertfall en film fra årets første tur, kast og fisk.

Trykk på 1080HD for akseptabel kvalitet.

Kos dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

;D Du drar ironien i en uvant retning  :)

Hehe.....kjeder meg litt :)

Vurderte å lage til et par andre klipp her, fra en annen hard-disk........ Siden det er freddan liksom, men ble sperra på youtube :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Beklager at jeg ikke får svart på alle henvendelser ang filmen, men det er så mye om dagen :)

Og håper på forståelse for at jeg ikke kan fortelle alle hemligheter bak klipping, redigering og effekter.

De som laga Avatar gjør heller ikke det :)

Men dere skal vite at jeg er veldig glad for at denne har blitt den suksessen den har blitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

;D

Syntes klippet var bra jeg Henning. Elegant kast også, spenner stanga lett. Men HD kvaliteten syntes jeg var kornete, mulig det bare er her hos meg da.

Så du på en telefon? Eller tab med 720 HD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på en 24" LED med ett Radeon 7979 grafikkort. Må ha såpass for å spille Arma 3 skjønner du! 1080P valgte jeg, også blåste jeg det opp i full skjerm. Sikkert derfor det blir kornete altså, ikke noe med filmen din å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...