Gå til innhold

Man får egentlig bare lyst til å grine av å lese sånt..... :-( :-(


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Sånn gikk det med millionene som ble svidd av til de meningsløse vadetraseene i Renaelva.

Dette er galskap, svindel og you name it satt i system.

Det viser våre politikeres uduglighet og forsvarets sløsing av penger.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Brukte-17-millioner-pa-ubrukt-ovingsanlegg-7183323.html#.UXuW9JUWc19

Det er til å grine av :'( :'(

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Terje, slikt som dette er til å grine av. Vitner om god planlegging. Det er jo typisk norsk å være "god"..

Det samme gjentar seg hele veien når det gjelder kraftproduksjon, oppdrettsanlegg, etc. Naturen må vike.

Vi lever i miljøets middelalder... Vi brenner ikke hekser lenger, men artsmangfoldet.

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje skrive om uttrykket "Hvorfor gjøre noe enkelt , når det kan gjøres militært" til "Hvorfor gjøre noe fornuftig, når det kan gjøres militært". For meg ser det ut til at det bare er om å gjøre å bruke penger. Er nok på samme viset i dag, som det var i 1954/55 da jeg var i det militære på Gardermoen. Var aldri så mye øvelser som på høsten for å få brukt opp budsjettet.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

I mine øyne er dette bra for Rena. <<l

;D

Drit nå i de skattepengene(4 kr. pr mann)så lenge fisken og faunaen i Rena slipper denne trafikken.

Det er nok ikke så enkelt, Willy.

Resultatet av disse vadetraseene er ødelagte gyteplasser og mye annet i kjølvannet av traseene.

En skal heller ikke se bort i fra at det på et eller annet tidspunkt vil bli forsøkt å ta de i bruk igjen med ytterligere millioner av kroner som sløses bort.

Det er tross alt svidd av over 17 millioner kroner på noe som ikke er i bruk og jeg er redd det bare er starten.

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg bare presisere at jeg er minst like hoderystende oppgitt over forsvaret og Gutteklubben Grei sine påfunn, som deg.

Det er sykt å se hvor lite menigmann(!) har å si når disse bestemmer seg for noe.

Ser for meg en gubbegjeng som sitter og ler: -Sjå kor eg bryr meg!, når folk protesterer...

Vi har vel en viss bunker i minne og, når det gjelder idiotisk bruk av skattepengene våre? Den ble ikke brukt en jækla dag, den. Og at noen garantert visste at den kom til å bli ubrukt, ja det tør jeg vedde minst en fluestang på.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...