Gå til innhold

Kastetrening på vinteren i Osloområdet


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg vet Gero snakket om å starte en "casting" klubb, for å få tilgang til innebane i Skedsmohallen. Men vet ikke helt hvordan progresjonen er på det om dagen. Men er interressen stor, skal man ikke se bort fra at det kan bli en ordning. <<l Jeg vet flere i området her er interressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet Gero snakket om å starte en "casting" klubb, for å få tilgang til innebane i Skedsmohallen. Men vet ikke helt hvordan progresjonen er på det om dagen. Men er interressen stor, skal man ikke se bort fra at det kan bli en ordning. <<l Jeg vet flere i området her er interressert.

Er lett med på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der husker jeg Geir snakket med meg om også,for flere år siden.

Jeg antar problemet er å få tildelt tid i Skedsmohallen?

Hvis det i det hele tatt er noe ledig tid?Hva vet jeg.

Kanskje Søndager fra 2100 - 2300? ;D

Det er jo fullt mulig å trene utendørs,selv om det så klart er mer behagelig

å fintrimme teknikken innendørs. :)

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar problemet er å få tildelt tid i Skedsmohallen?

Hvis det i det hele tatt er noe ledig tid?Hva vet jeg.

Kanskje Søndager fra 2100 - 2300? ;D

Tom.

Er problemet å få tak i timer hvis man ikke er ett idrettslag ja. Så da må man starte ett lag

kjapt søk viser at onsdager kl 2030 til 2200 er ledig  http://skedsmohall1.bestille.no/Customer/Beta/Schedule.aspx?s=3&d=20130828

Aner ikke noe om pris da, men veit det var veldig billig før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser "rødt ut " over alt  jeg Lars?

Eller leser jeg linken din feil?

Uansett,mer eller mindre på godt norsk"ikke et idiellt tidspunkt uansett" hvis det er tilfelle da? ;D

Og i tillegg må vi starte et idrettslag? :P

Tom.

Du ser nok linken feil. trur nok at alt har blitt rødt siden det er dagens dato og da ikke mulig og bestille lengre. Gå inn på de neste onsdagene så finner du en seksjon ledig fra kl 19 hver onsdag fremover.

Hva er et ideelt tidspunkt da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skulle det vise seg at det er mange som ønsker være med, er det mulig å leie 2 baner fra kl 2030 hver Onsdag gjennom vinteren. ;D ;D Men det blir jo også et prisspørsmål. Tenkte å ta en tlf til utleier i morgen for å få litt klarhet i det.

Fikk mail fra Norges Castingforbund i dag. De henviste egentlig bare til NIF sine sider. :rolleyes: Så å starte egen klubb blir veldig omfattende.

Men skal forfølge saken litt hos Castingforbundet, hvis det er differensierte priser på hall leie. For hvis vi er medlemmer i Castingforbundet, bør jo det være nok. Det er jo også gratis <<l 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er negativ,med dette ante meg.

Så er det noen muligheter i det hele tatt som er interessante for oss?

Tom.

Tom. Her er det bare muligheter ;D

Har trua på at vi får til noe  8)

Er kanskje greit å få en oversikt på hvor mange som vil være med (så vi har litt å gå ut i fra) med tanke på kostnad, og om vi trenger 1 eller 2 baner <<l

Sign me up!  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere ikke får til noe i deres område så vil jeg tro/håper Villmarksbutikken kjører kastekvelder i Letohallen neste vinter også.

Kanskje litt i lengste laget å kjøre for Oslofolk...,nei man må da orke å kjøre såpass for et par timers kasting <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pratet med kulturavdelingen i Skedsmo, som styrer baneleien. <<l Pratet med en hyggelig dame, som mente det skulle være mulig med leie av 2 baner på onsdag kveld fra kl 2030 - 2200 ;D ;D. Hun mente prisen skulle være 630,- pr kveld :o, men at vi kunne leie enkeltdager gjennom vinteren hvis det var ønskelig. Vedkommende som hadde siste ord i saken var ikke tilgjengelig, men har fått en mail av meg med relevante opplysninger ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...