Gå til innhold

Sjø ørretlandet Teaser


Rodman

Anbefalte innlegg

Må vel det ja. Har ikke rukket å bli lei av Ørretjakt enda og så kommer det mere laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> Har hørt rykter om at AF kommer med ny film også." Tørt og vått" eller noe i den duren. Noen som vet noe mere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Gleder meg til de mest selvfølgelige titlene blir oppbrukt. Morsomt å se hva titlene på filmene blir da. Tørrt, litt vått og nymfelandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urutinert å ikke slippe disse filmene rett før jul... Hadde vært mere fornøyd om det hadde ligget noen filmer under grana enn alt det andre tullet jeg fikk :D Salgstallet hadde vel øket også.

 

Mulig nisjefilmer ikke preges så mye av julesalgseffekten

Er man hekta kjøpes vel filmen tross alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel det ja. Har ikke rukket å bli lei av Ørretjakt enda og så kommer det mere laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> Har hørt rykter om at AF kommer med ny film også." Tørt og vått" eller noe i den duren. Noen som vet noe mere?

 

Jeg har også lurt på når filmen "Vått og tørt" kommer. Jeg sendte en mail til Aktiv-fritid, og de kunne fortelle at filmen kom på lager den 20. januar.

Så da kan man kjøpe den i nærmeste butikk eller på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den teaseren ga mersmak - det blir bra med film i hylla nå :D

Bli nok jaget på gutte rommet hver kveld nå :D

 

Du mener vel at det blir en håndjager på gutterommet hver kveld nå? laugh.png' alt=':lol:'>

 

Ja det kan man si :D

Snakket med Sherpa Film/Distrsubisjon idag. Filmen kommer til butikkene rundt om i starten (les: først i) februar. Det kommer ut mer info om film man. 23. jan. også ble det fortalt :D Ja, det er genialt ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...