Gå til innhold

Fiske/Foto/Video sekk


Trond Kjærstad

Anbefalte innlegg

Dette har jo vært tatt opp tidligere, men det skjer mye på den fronten. Jeg skulle gjerne likt å ha en kombisekk hvor jeg fikk med kamera, sneller, noen fluebokser etc. Som regel må tilgangen til det som ligger i bunn (ofte kamera) foregå fra topp av sekken. Derfor tar jeg for lite bilder. Nå tror jeg at jeg har funnet en god sekk som løser mange av de tingene jeg har lett etter. Sekken er for liten til å være med på lengre turer. Da bruker jeg andre, og større sekker. Dette er en grei dagstursekk, som holder kamera, niste, fluebokser, litt drikke etc. Kameraet og linser er beskyttet i eget rom, med egen tilgang.

Edit: Glemte navn på sekken: Lowepro Hatchback 22 l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har brukt en hel del fotosekker, og har alltid hatt samme utgangspunkt som deg:

En fotosekk som jeg også kan ha med fluebokser, fortommer, briller og diverse småutstyr til fiske - i tillegg til kamera, et par objektiver, stativ etc.

Har aldri vært fornøyd med noen sekk, før jeg tok i bruk fotosekken Kata PL-600 for 3-4 år siden. Den kan konfigureres som jeg vil og har plass til det jeg vil  <<l Og kameraet med påmontert blits eller mic kan stå klar øverst i sekken  <<l

1030607.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...