Gå til innhold

Hardy


Atle L

Anbefalte innlegg

Thank you for your recent message.

We do have this rod section available and can be ordered directly from us on 0044 1665 602771 option 2. The rod section cost will be £64.90 for your warranty charge plus £30.00 for the carriage to Norway.

The code for the rod section is H00090T.

Fikk denne mailen fra Hardy i dag:-) dyrt og skjønner ikke hva dem mener med option 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synes alle det er så dyrt egentlig ? Husker ikke jeg feil var dette en stang i øvre prisklasse når den kom.

Og siden det ikke er er en garantisak er vel ikke prisen urimelig ?

Hva regner dere med at en 1/4 del av stang skal koste . 50 kr ink frakt fra England ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you for your recent message.

We do have this rod section available and can be ordered directly from us on 0044 1665 602771 option 2. The rod section cost will be £64.90 for your warranty charge plus £30.00 for the carriage to Norway.

The code for the rod section is H00090T.

Fikk denne mailen fra Hardy i dag:-) dyrt og skjønner ikke hva dem mener med option 2.

med andre ord, den norske forhandlern tar ikke noe for og hjelpe deg?

du må jo velge om 1000kr for en fungerende fiskestang er bedre enn og kjøpe ny fiskestang i øvre prissjikt..

om du velger det siste så kan du sende stanga til meg, gratis selvfølgelig noe annet vil bli for dyrt(iom jeg da uten og mukke hadde betalt 1000kr for ny del på ei toppstang ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synes alle det er så dyrt egentlig ? Husker ikke jeg feil var dette en stang i øvre prisklasse når den kom.

Og siden det ikke er er en garantisak er vel ikke prisen urimelig ?

Hva regner dere med at en 1/4 del av stang skal koste . 50 kr ink frakt fra England ?

<<l

Option 2 = tastevalg 2 hvis du ringer Hardys kundeservice, som forresten er helt upåklagelig de gangene jeg har vært i kontakt med de..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...