Gå til innhold

Villmarksmessa Lillestrøm 2014


Kim W

Anbefalte innlegg

Da må dere stikke innom vaffelpressa til Hooked for en gratis vaffel med syltetøy, fjåseprat og messas desidert hyggeliste stemning. 

Undertegnede og en håndfull andre skal presse ut 80 liter vaffelrøre, ha litt konkurranser, kjøre intervjuer og få tapet litt produktnyheter.

Vel møtt!

Bernt

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke gå inne nå når det er meldt knall vær her på østlandet å ørreten har begynt å vake i skogen

Joda, skal man fiske så må man jo anskaffe fiskeutstyr, og jeg vil ikke ha på meg å være "han fyren som kun har 10-15 fluestenger" :-D

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom noen timer i dag . Alt er vel som det pleier, mye spekepølser og utstoppede dyr. Elgburger smaker som alltid bra .

Av fiske blir det litt tynnere, Gero har en meget bra stor stand og egen flueavdeling der Robban styrer <<l  . Villmarksbutikken , Loop , Guideline hadde også litt fluestasj.

Lite folk ved kastebassenget. Og de hadde fylt opp ett til som ligger i helt oppe i hjørnet så man kan få utfoldet seg litt hvis man har behov .

Hooked hadde varme vafler !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok litt fattigere etter et lite besøk i helga ja  hhhandjob

Jevnt over positiv respons på folk her inne om denne messa, nå venter vi alle sammen i spenning på hvor lang tid det tar før JB legger ut på hvor kjedelig og døll denne messa er for fjortende gang  bbboobies

 

Jeg gleder meg i vaffal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom messa og rusla litt rundt i dag (fredag) og fikk kjøpt meg en fleecejakke, kroker og en genial sammenleggbar liten feltstol som tar umerkelig liten plass i sekken. De siste to åra har jeg tenkt på den stolen hver gang jeg sitter på huk i skauen over tid med ankler som skriker etter at jeg må reise meg opp mens jeg ser på ei flue utpå flata.Reise meg opp kan jeg jo ikke for da skremmer jeg jo fisken som sikkert er skremt allerede uten at jeg veit det. I år slipper jeg ømme ankler, er det ikke flott? Jo, det er det. Det er helt fantastisk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en feltstol og de har to typer. En med tre stk bein og en med to ala en liten campingstol uten rygg. Jeg tenkte at den med tre stk bein, der kommer garantert ett av beina konstant til å synke ned i bakken så jeg gikk for den andre typen. Det står Discover Red og Robens på etiketten som fulgte med. Blei solgt i den hallen Gero IKKE holder stand.

Betalte 199,- for den, noe som er billig med tanke på hvor mye jeg skal sitte på ræva og kose meg med dette produktet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...