Gå til innhold

Fotball VM 2014


Stian L

Anbefalte innlegg

Jeg lot meg overtale til å gi Suarez en sjanse forrige gang, men nå er det slutt. En mann som til de grader viser mangel på evne til å lære av sine feil fortjener ikke flere sjanser. Hva foregår i hodet på den mannen? Bite i VM, med millioner av tilskuere og kameraer overalt, og som et forbilde for så mange rundt omkring?? 

 

Kan nesten ikke tro det er sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har hele mesterskapet holdt på Costa Rica selv om jeg naturligvis vet at verdensmestre blir de ikke. Men de har alltid gode lag i aldersbestemte klasser, de har et rikt fiske, de er verdensmestre i vernet areal i forhold til flateinnhold, ca 25% vernet og ikke minst. De har ikke noe militært forsvar men bruker penger på bl annet utdanning og helse. 

Fire kamper igjen og på to av fem tipperekker har jeg Tyskland og jeg håper de vinner men så lenge de skal møte Robben og kanskje en feig dommer er det langtfra sikkert. Filming er for meg på lik linje med doping. Man prøver å skaffe seg en fordel med å jukse..

Fotball er for meg en kombinasjon av sprint og sjakk og det er vel ikke Harry??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser bronsefinalen Brasil- Nederland. Ufattelig at ikke Brasil klarer å prestere bedre i sitt eget vm, de har jo ingenting å by på. Det dårligste laget de har hatt noen gang. Forover er det dødt, og forsvarsmessig er det mye hodeløst.

Neymar var det de hadde å stole på, med han ute var det ikke mye igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...