Gå til innhold

Noen som kjenner denne mannen?


Tom Aage Aarnes

Anbefalte innlegg

Tom Aage. Har vedkommende noen bruker her på FFS? I såfall vil vi selvsagt bistå politiet med alt vi har av info.

 

Mvh

Bernt

Hei, det setter  jeg veldig pris på. Jeg tror ikke han har bruker her på FFS, merkelig egentlig når han har vært svært synlig på fluefiskebloggg Har fått et tlfnr på mail til vedkomne av en annen bruker på forumet. Annonsen er iallefall borte fra finn.no.

Tom Aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan ikke henges ut pga personsvernsloven.

Politiet henlegger saker hvor det er soleklart hvem stor bak, og du har ingen mulighet å gjør noe.

Henger du disse kjeltringer ut på nettet, risikerer du saftig bot og blir du kjeltring selv... trist, men slik er det :(

 

TL Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En liten oppdatering i saken: Stanga har nå ankommet, nøyaktig fire uker for sent. Sakset fra epostsamtaler: 'Hei, ja det er Packlite serien og 4 delt.
Veldig behagelig og god stang.
Stangen fremstår som ny da jeg nesten ikke har brukt akkurat denne pga har 2 ;-)'

 

Stangas faktiske tilstand: Brun og fuktig kork, lukter mugg. Irringer på begge skruer på snellefeste og rust på begge guideringene. Generelt mye riper og hakk. Glidelås på tube ødelagt...

 

Tom Aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...