Gå til innhold

G Loomis


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

God dag.

 

Lurer på følgende:

Ka er forskjellen på G Loomis Streamdance GLX presentation, og G loomis Streamdance metolius?

 

Har alle stengene som heiter Streamdance samme design?(altså dritstili)

Eller er det forskjell på dette og?

 

Og kor stor forskjell er det på high linespeed og presentation?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Jeg kjøpte meg nettopp ei Streamdance Metolius Presentation i klasse 3 . 8´

Etter det jeg erfarer så er finsh den samme med unntak av at metolius ikke har tre i snellefestet , men oliven aluminium med en inngravert ørret.

Stanga har en lekker finish i olivengrønn med olivengrønn tube.

Gleder meg vilt til å teste denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

prøvde både glx versonen og den uten glx på flue fiske messa på skedsmohallen for en uke siden.

la meg si det sånn: eirik kittelsen, om du ikke liker stangen du har kjøpt så er adressen min lett tilgjengelig.

den stangen er bare helt rå.

prøvde den med et guide line presentasjon snøre og har aldri, jeg gjentar , aldri kasta så fint og langt med en så lett stang. den er rå.

det samme kan ikke sies om glx versjonen.

den ble litt i mykeste laget for meg.

ikke misforstå meg her men stangen kunne sikkert blitt min beste venn med litt mere tid ,men den streamdance presentation stangen i 8 fot snøreklasse 3 skal jeg bare ha en gang.

må si at aksjonen på glx stengene ikke passer min kastestil .

de stengene til streamdance jeg higet mest etter var stremdance hls 8,6 fot # 4 og streamdance presentation 8 fot #3 UTEN GLX begge to.

dette er jo meget gledelig for lommeboka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalle

Problemet med cabelas er frakta.

De skal ha 140$ i frakt (ca1000kr) og plusser du på moms da så er stanga kommet opp i 4300 før du får kastet med den

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få kjøpt en demokastet Metoleus HLS 8,6' #4 for 2000,- på slutten av sesongen ifjor. Nydelig både å se på og kaste med, gleder meg vilt til at sesongen skal komme igang igjen :D

Har forstått det sånn at både GLX og Metolius fås i HLS og Presentation, er det noen stor forskjell i aksjonen på GLX og Metolius? Og hvor mye mykere er Presentation, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...