vlk Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Da var det på han igjen ell ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistus Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 "They answer my question with qustions",go gammel Manfred Mann slager.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skævvens_Mann Posted October 27, 2014 Author Report Share Posted October 27, 2014 "They answer my question with qustions",go gammel Manfred Mann slager.. . Hvem husker itte den da.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom Syversen Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Blir spennende å se når vinteren slår til i kommende år. Kanskje man ikke skal se helt bort fra at det kan være mulig at selv ikke skogens stille vann fryser til i måneder,eller rett og slett ikke i det hele tatt? Da er sesongen egentlig ikke så kort. Skal bli spennende å se når det fryser til,og tiner i de områdene jeg har for vane å vandre rundt. Jeg skal skifte til vinterdekk i morgen.Fullt mulig at jeg kunne drøye det til kanskje etter Jul? Hvis bekken når temperaturer ned mot idiell gytetemperatur først i Desember,skjer gytingen da i Desember? Tom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Vanskelig å si mtp gytingen. En ting vi i hvert fall tydelig registrerte med sjøørreten i høst, er at når regnet først kom skikkelig, Så var det plutselig ikke noe brun fisk igjen i fjorden, bare knallblanke feite ørreter. Det var som blåst bort fra den ene helgen til den neste. Var jo tørt lenge og lite vann i mange gytebekker. Når vannstanden gikk opp, så tok de på bekken med en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts