Gå til innhold

sjøørret fiskeplasser


wobbern

Anbefalte innlegg

holder på å stryke med av fiskefeber omdagen og lurer på om jeg må prøve litt sjøørret fiske, bor på bjørkelangen så hvaler og oslofjorden er aktuelle steder jeg kan reise, noen som har lyst til å fortelle om noen fiskeplasser så hadde jeg vært evig takknemlig, er helt blank på sjøørret fiske, men må finne på noe snart før jeg stryker med av fiskefeber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld

Det er mye åpent i Oslofjorden nå, må bare komme deg utenfor de innerste øygruppene (mot sandvika). Huk strand, hele gammle fornebu osv...

var ute neon turer denne uken, observerte 5 Sø vak + jaging av brissling. skal si det motiverte. shitt fiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld

Det er mye åpent i Oslofjorden nå, må bare komme deg utenfor de innerste øygruppene (mot sandvika). Huk strand, hele gammle fornebu osv...

var ute neon turer denne uken, observerte 5 Sø vak + jaging av brissling. skal si det motiverte. shitt fiske

 

er det i omerådet her du mener?

post-408-13949846236797_thumb.jpg

post-408-13949846237384_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd drøbaksundet forresten har aldri fisket der men dykket der litt før på ubåt muren, strømmer veldig mye der nå tidevannet kommer inn og ut. vet ikke om dette kan være et sted som sjøørreten står å spiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en del fine plasser rundt Drøbaksundet, men man må gjøre seg litt kjent der for å finne dem...

 

Jeg hadde med en kompis av meg dit for noen år siden. Han hadde aldri prøvd sjøørretfiske før, så jeg ba han stille seg slik, og kaste sånn..etc etc - og tror du ikke gutten hadde "gullhår i ræva" på sin første sjøørret-tur? Han fikk selvfølgelig på en som dro 4kg-vekta rett i bånn, som vi annslo til ca. 4,5kg. -Hvor mange her har en slik vekt på sin første sjøørret?? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...