Gå til innhold

Ny Guideline Crs - Anyone?


Tverborgvik

Anbefalte innlegg

Fikk dessverre ikke muligheten til å verra på Gero-messa. Men sånn folk omtaler den nye Farioen, så virket den jo veldig lovende :D Har #4 i den gamle modellen, kunne gifta meg med denne stanga til tørrfluefiske på stille vann. spørs om jeg ikke må dykke ned i lommeboka og få meg en til sommern. På den gamle modellen bruker jeg highwater. Noen som har noen tanker rund det å bruke dette snøret på CRS'n? Er mest glad i snører med lang klump. Syntes snører med kort klump "stuper" for mye på lange kast. Hvis noen skjønner hva jeg mener med det! Har GL 4-cast, prøvd det en tur og siden har det blitt liggende

 

Mulig jeg er helt på jordet, men fikk endelig prøvd Helios #3, 4 og 6 tip-flex for ei uke sia. Er den nye farioen noe lignende heliosserien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok forskjell på Orvis sin modell og nye Farioen, men det er det jaggu på prisen også. 

Til de prisene (4900 - 5300.-) Spår jeg Farioen en lysende fremtid i blandt 7-10.000 kroners premium stenger..........

Hva liner anngår til denne, vil jeg tippe at Rio Gold kan være en høydare, i og med at du liker lengde på klumpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjenne litt på stanga i høst å gleder mæ til å kjenne litt mere på den til sommeren for å si det sånn :D alle interesserte må gjerne stikke innom Canyon jakt og fiske til våren /sommeren. Da blir det mulig å ta med seg stanga på en fisketur eller prøve den i kastebassenget utfor butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Noen som har testet både Highwater og Experience på den nye CRS'en? F.eks i klasse fem? Har bestilt  CRS i #5 sammen med Fario linen i samme klasse. Skal også kjøpe meg en longbelly og lurer derfor på om noen har testet de to longbellyene til Guideline på denne stangen..

Hører også at det er snakk om at Highwater har byttet snøreprofil på klumpen i fjor eller i år, stemmer dette? Hadde nemlig highwater på den originale Farioen for ett par år tilbake :)

 

Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...