Gå til innhold

Vadere med glidelås


Jaran

Anbefalte innlegg

mine trofaste Vision Extreme Zip bukser begynner å synge på siste verset etter mange års tro tjeneste.

 

Spørsmålet nå er hva skal jeg velge neste gang? Glidelås SKAL jeg ha på mine neste vadere også..

Så klart er G4Z fra Simms drømmen, men koster aaaalt for mye for meg. 

har sett på GL alta og en redington vader som begge ligger rundt 3500,-

noen andre modeller jeg bør vurdere eller noen som har erfaringer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser alle klager på gallegos, og lurer på om patagonia ikke har samme gode garantisystem som simms?  

er det da verdt penga og kjøpe en litt dyrere vader for og ha en knallgod garanti løsning + muligheten for fail er minimal :P 

 

har en reklamasjon mot simms og den var løst på under ei uke :)  

hadde ei G3 guide vadejakke som glidelås "hempa" den man holder i for og åpne/lukke glidelåsen bare datt ifra hverandre, leverte inn på fredag og neste torsdag lå det en ny jakke å venta på meg på skittfiske :) 

 

regner med att samme gjelder vadere med funksjonsfeil og ikke bruker feil :)  

men jah, jeg ser jo att 8-10k for en vader er noe hardt og svelge :P spess når det er "fjorårets" modell.

 

jeg kjøpte G4 pro vaderene i desember 2013 og da var de 2012 modell og godt nedsatt i pris :) så de kommer nok snart til en lavere pris, bare ha is i magan Jaran ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha service senter i nærheten er gull,for sjansen for problemer er stor. Spesielt om du fisker mye,jeg er nødt til å ha minst 2 par .. Har Gallegos og G4 pro... Gallegos lekker litt i sokk,G4 er jeg plaget med kondens;) Men lekker ikke da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...