Gå til innhold

Kastetrening vinteren 2006/2007


Flemming

Anbefalte innlegg

:D Heisann!

 

Etter litt lobbyvirksomhet fra min side, ser det ut til at vi kan få leid hallen i Gjerdrum en kveld i uken neste vinter. Ca. 1,5 time hver mandag f.o.m oktober t.o.m mars.

 

For å få til dette kreves det litt penger av de som skal være med, og det jeg lurer på er om det finnes noen i nærområdet rundt Gjerdrum som kunne tenke seg å benytte et slik tilbud. Vi må nok være minst 15 personer som betaler en engangssum på ca. kr. 400-500,- for å benytte tilbudet i hele denne perioden..

 

Kan de som er seriøst interressert i å være med sende meg en PM slik at jeg kan gå videre med denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei igjen! :D

 

Nå har det endelig gått i orden, selv om noen små ting ikke er på plass..

 

Vi har fått tilgang til hallen i Gjerdrum på fredager fra kl. 21.00 - ca. 22.30/23.00

Tilbudet vil også (foreløbig) være gratis!!

 

Dette er ikke et gunstig tidspunkt for tv-slaver, men det var umulig å få til annet.

De som bor i nærheten, og er SERIØST interresserte, kan sende meg en PM med navn, adr. og mob.nr., så får dere svar i løpet av noen få dager..

 

NB! Det er ikke plass til så mange veivende fluestenger i hallen, så jeg håper dere forstår at vi ikke kan slippe til alt for mange personer på dette, dersom pågangen blir stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...