Gå til innhold

NM 2006 i Førde- Team Fluefiskesiden


Flemming

Anbefalte innlegg

:D Heisann!

 

NM i fluefiske 2006 arrangeres i Førde 4-6. august.

Vi håper å samle sammen en del fluefiskere som vil stille opp for Team Fluefiskesiden, og det er på tide vi tar i mot "påmeldinger".... ;)

 

Har du veldig lyst til å være med, og er nesten helt sikker på at du kan stille på den aktuelle datoen, så ser vi gjerne at du gir en tilbakemelding i denne tråden. Vi kontakter de som melder seg på med mer info!

 

Det stilles ingen spesielle krav til ferdighetene, og dersom veldig mange melder seg på så lager vi bare flere lag.

 

Edit: Hva det koster står det mer om her.

 

 

Denne tråden er kun for "påmelding", så kommentarer og spørsmål etc kan legges inn her: http://fluefiskesiden.no/forum/viewtopic.php?t=2155&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

:D Da er det bare å melde seg på her (eller sende meg en PM (helst ikke)) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Når har jeg fått avmeldinger både pr. telefon og PM, og ser meg dessverre nødt til å ta en ny runde for å få oversikten....

 

 

Kan alle som er SIKRE på at de skal være med melde seg på her en gang til, eller sende meg en PM?

Beklager dette, men det har vært en del som har vært usikre pga av prisen og konkurranse på en fredag, så jeg trenger å få litt oversikt igjen.... ;)

 

Hvem blir helt sikkert med..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen flere melder seg på snart, så ser det ikke ut til at det blir noe lag, nei... :smt102

Jeg hadde til og med nesten ordnet et helt jentelag, men de tre jentene trakk seg da prisen ble en del mer enn hva de hadde forventet.. :(

 

Nå må dere våkne opp!! Er det ingen flere som skal være med????

Jeg må spikre sommerferien nå, så meld dere på så fort som mulig..!! :smt079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med!

 

har lest en del argumenter for og imot når det kommer til pris.

 

Hvor mye er det ikke en helg med fiske koster da?

 

Synes 1400.- er en helt grei pris!

 

Og jeg er student..

 

Skal sende ut litt info til de ivrigste gutta, så skal vi nok ikke se om det kan stilles ett lag fra siten her óg!

 

André Aubert

47371034

45070644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Henning

Hei.

Eg må desverre melde pass til NM runden.

Det har dukka opp noko som eg ikkje har mulighet til å unvære.

 

Dette var litt synd for dette hadde eg gleda meg til.

 

Håper på å ta det igjen ein anna gong.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

INGEN krav til å melde på lag.. Alle som har lyst melder seg på individuelt... De som har lag, melder selvfølgelig på dette.... De som ind. har meldt seg på, blir satt sammen til lag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen
jeg er med!

 

har lest en del argumenter for og imot når det kommer til pris.

 

Hvor mye er det ikke en helg med fiske koster da?

 

Synes 1400.- er en helt grei pris!

 

Og jeg er student..

 

Skal sende ut litt info til de ivrigste gutta' date=' så skal vi nok ikke se om det kan stilles ett lag fra siten her óg!

 

André Aubert

47371034

 

og uten bankett blir det ennå mindre :)

45070644[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gikk dårlig gitt!!

Jeg fikk et par avmeldinger før jeg dro på 10 dagers fisketur i Trøndelag, og skjønte fort at det skulle bli veldig vanskelig å stille med lag.. Og hvis det ikke ble lag, så gadd ikke jeg å stille heller, tenkte jeg - og meldte meg ikke på innen fristen jeg heller.... :oops:

 

Nå blir jeg nok mobbet av både den ene og andre tenker jeg, for jeg var litt stor i kjeften når vi meldte vår interresse... Det eneste jeg kan trøste meg med, er at alle(?) de andre forumene også har trukket seg fra deltagelse i NM...

 

Vi var nok mange som hadde lyst, men høye priser og dårlig info fra min side gjorde nok at mange mistet "piffen"... Beklager dette!!

 

 

Er det foresten helt umulig å melde seg på nå etter tidsfristen??

(har fortsatt litt lyst selv om det ikke blir lag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Tror det går veldig greit å melde seg på nå ja :) Ikkno problem så lenge det skjer i løpet av 5-6 dager :)

 

Rart at det er så mange som velger vekk å ha det skikkelig gøy ??? Litt uforstålig for meg som fisker . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Kan man ikke ha det sikkelig gøy uten å være med på konkuranser? Jeg har det sikkelig gøy på hver fisketur jeg, mulig det bare er meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfant

For min del vil jeg aller helst fiske dønn aleine, siden det gjerne oppstår et eller annet konkurranseelement straks man er fler (hvem får den første/største...). Dessuten er konkurransen mellom mataukfiskerne en av grunnene til at mange vann og elver ødelegges så fort det bygger seg en bra bestand. Jeg vil heller fokusere på opplevelsen, det var vel derfor de fleste av oss begynte med dette en gang i tiden.

Til de som er sugne på seier og ære: lykke til, men hvem som vinner gir i hvert fall jeg blanke i. Tror det stort sett fenger interresse rent internt i et ganske lite miljø.

Men lykke til - måtte den mest iherdige vinne.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå Hermansen er det på tide at du kommer deg ut av skogen igjen.

Litt mye bitre og sure komenatrer om dagen ;)

 

Du vet det at det finnes noen som liker å være sosial, selv om man slenger fluer veggimellom...

 

Som sagt du er hjertlig velkommen til Dagali i august. Bare godt av litt annen luft vet du. Og dama på statoil-Os, er ikke pen om morgenen lenger nå! :D

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen
Kan man ikke ha det sikkelig gøy uten å være med på konkuranser? Jeg har det sikkelig gøy på hver fisketur jeg' date=' mulig det bare er meg,[/quote']

 

Hyggeligere å kunne dele glede og erfaringer med andre vel. Forstår ikke du det, greit, men dropp spydighetene ovenfor de som virkelig syntes det er gøy da. Dessuten ikke så liten krets, da det er registrert nesten 200 navn de siste åra som har deltatt. Mange av disse er blant norges beste og mest innovative fluefiskere som også bidrar med mye teknisk til glede for andre, også deg. ELLER, kanskje ikke noe gøy å lære noe nytt heller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen
For min del vil jeg aller helst fiske dønn aleine' date=' siden det gjerne oppstår et eller annet konkurranseelement straks man er fler (hvem får den første/største...). Dessuten er konkurransen mellom mataukfiskerne en av grunnene til at mange vann og elver ødelegges så fort det bygger seg en bra bestand. Jeg vil heller fokusere på opplevelsen, det var vel derfor de fleste av oss begynte med dette en gang i tiden.

Til de som er sugne på seier og ære: lykke til, men hvem som vinner gir i hvert fall jeg blanke i. Tror det stort sett fenger interresse rent internt i et ganske lite miljø.

Men lykke til - måtte den mest iherdige vinne.

8)[/quote']

 

 

Dønn alene fiskere som fyller kurven er vel værre enn en gjeng konk. fiskere tror jeg, for all fisk settes ut, bortsett fra der det skal kultiveres.. Ikke ment til deg spes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Kan man ikke ha det sikkelig gøy uten å være med på konkuranser? Jeg har det sikkelig gøy på hver fisketur jeg' date=' mulig det bare er meg,[/quote']

 

Hyggeligere å kunne dele glede og erfaringer med andre vel. Forstår ikke du det, greit, men dropp spydighetene ovenfor de som virkelig syntes det er gøy da. Dessuten ikke så liten krets, da det er registrert nesten 200 navn de siste åra som har deltatt. Mange av disse er blant norges beste og mest innovative fluefiskere som også bidrar med mye teknisk til glede for andre, også deg. ELLER, kanskje ikke noe gøy å lære noe nytt heller???

 

Var overhode ingen spydighet, men jeg reagerte på dette du skrev, virket som man IKKE kan ha det sikkelig gøy uten å være med på konkuranser.

 

Om du/dere er spesielt hårsåre så er det deres problem, man har jo sett flere tråder der dere ikke tåler å høre noe annet enn det som DERE liker å høre.

 

Hvordan andre driver med sitt fluefiske bryr jeg meg nada om, bare skrev AT man kan ha det SIKKELIG moro på vanlig fisketurer også. Mulig dere "innovative fluefiskere" ikke kan ha det sikkelig moro alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Om du/dere er spesielt hårsåre så er det deres problem, man har jo sett flere tråder der dere ikke tåler å høre noe annet enn det som DERE liker å høre.

 

Bra argumentert,, NOT. God sommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig. Jeg hadde blitt med hvis jeg hadde vært hjemme. Snakket så vidt med Rune om det før jeg dro. Men jeg er bare én person, så det skulle ikke ødelegge for resten av laget skulle jeg tro? Vi har da fortsatt Ingar, Rune og Flemming. En sistemann skulle ikke være umulig å finne? Hva med hr. Fjelldal? Eller Aubi? Hm.... :?

 

Til opplysning: Jeg har vært med én gang før og kom på sisteplass! Selv Tore Silseth som ikke var tilstede fikk bedre plassering enn meg :oops: . Allikevel stortrivdes jeg! Ville aldri vært foruten den turen. Selv om jeg havnet i samme båt som to erketrøndere laugh.png' alt=':lol:'> .

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...