Tom Syversen Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 Hva synes dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grunde Løvoll Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 Nice, enig i det meste. Men jeg har et par issues i forhold til "stoppen"; å "undervise" harde stopper er først og fremst et (bra) trix for å få "eleven" til å bruke riktig kraft før stoppen ;-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Øyvind Mæhle Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 dette var veldig tett opp til hva jeg begynte å skrive om og underviste tidlige på 80 tallet. Det mengler noe, men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Nils Øyvind Mæhle skrev (3 timer siden): dette var veldig tett opp til hva jeg begynte å skrive om og underviste tidlige på 80 tallet. Det mengler noe, men... Velkommen til forumet. Det er jo en eldre tråd med to skikkelige kastenisser (positivt ment) som har skrevet i den. Hva mener du mangler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Øyvind Mæhle Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 det er noen faktorer til som bestemmer størrelsen på snørebukten som ikke er beskrevet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts