Gå til innhold

nå starter sessongen!!!


Anbefalte innlegg

3uker med laksefiske står for døra nå,årets høydepunkt begynner kl24 i kveld!! =P~ fritt fiske i hele Altaelva helt til st.hans for oss innbyggere..skal hjem med jevne mellomrom så skal gi fangst rapport,artig å få høre hvordan det går ellers i landet også,så håper folk er flinke å skrive inn rapporter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt fiske! Sesongen min starter ikke før den 10. Da blir det en uke i Norges beste lakse elv, Gaula. Drar sammens med 3 kompiser. Gleder meg sinnskt masse. Årets absolutte høydepunkt Det begynner faktisk å bli så ille at det nesten er vanskelig å få sove på kvelden nå. De fleste elvene her i Nordland (Beiarn)åpner ikke før i midten av måneden!

Lykke til alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3uker med laksefiske står for døra nå' date='årets høydepunkt begynner kl24 i kveld!! =P~ fritt fiske i hele Altaelva helt til st.hans for oss innbyggere..skal hjem med jevne mellomrom så skal gi fangst rapport,artig å få høre hvordan det går ellers i landet også,så håper folk er flinke å skrive inn rapporter :)[/quote']har fått en kjempe start,3laks og ørret på 4kg.laksene lå på rundt 8kg alle 3.er bare hjemme og handler før jeg skal opp igjen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3uker med laksefiske står for døra nå' date='årets høydepunkt begynner kl24 i kveld!! =P~ fritt fiske i hele Altaelva helt til st.hans for oss innbyggere..skal hjem med jevne mellomrom så skal gi fangst rapport,artig å få høre hvordan det går ellers i landet også,så håper folk er flinke å skrive inn rapporter :)[/quote']har fått en kjempe start,3laks og ørret på 4kg.laksene lå på rundt 8kg alle 3.er bare hjemme og handler før jeg skal opp igjen..
ble 2laks til igår,ca.10kg begge..onkeln til en komis av meg fikk en på 17kg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDE !!! :twisted:
skal ordne med bilde' date='men har akk kommet hjem,har vært på elva i 18timer så er sliten..ingen laks idag på meg og kompisen men ble tatt en på 13,5 rett på nersiden.[/quote']stille i elva nå,hjemme og slapper av og pleier familien litt :) vet om en på 10kg som ble tatt tidligere i dag..har enda god tid før frifiske er over 23juni..håper på flere i og med at oppgangen skal for alvor begyne til neste uke..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDE !!! :twisted:
skal ordne med bilde' date='men har akk kommet hjem,har vært på elva i 18timer så er sliten..ingen laks idag på meg og kompisen men ble tatt en på 13,5 rett på nersiden.[/quote']stille i elva nå,hjemme og slapper av og pleier familien litt :) vet om en på 10kg som ble tatt tidligere i dag..har enda god tid før frifiske er over 23juni..håper på flere i og med at oppgangen skal for alvor begyne til neste uke..
gikk bra idag,rodde fast en på 8kg til fruen idag,hennes andre laks noensinne..ellers ganske rolig med oppgang ennå men ryktes om bra med laks som er tatt i sjøen så det kan bli bra..vannstanden er for øvrig meget bra.noen resultater fra landet ellers?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...