Gå til innhold

Snøre.


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Hei.

Er det nokon her inne som kan anbefale eit snøre til ei G Loomis Streamdance high line speed #4?

 

Er det nokon her inne som har den stanga med eit snøre dei er fornøgne/missfornøgde med?

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke prøvd denne stangen men har prøvd G-Loomis streamdance presentation glx med et vision presentation snøre og denne var helt nydelig å kaste med. selv bruker jeg vision extreme distance som jeg syns er et gull snøre å kaste med. ville nok anbefalt ett av disse snørene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har kjøpt meg et scierra HMT snøre. har ikke prøvd det mye, men har ingen dårlig erfaring med det så langt. Hadde et vision target, men dette snøret egnet seg best til presisjonskast. har også prøvd med gl highwater påstanga, dette fungerte veldig bra, men snøret har en del minne desverre.

 

HM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har kjøpt meg et scierra HMT snøre. har ikke prøvd det mye' date=' men har ingen dårlig erfaring med det så langt. [/quote']

 

Er dette det snøret som er hvitt med orange farge i overgangen mellom klump og skytelina..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd GL presentation på denne stanga, og det er helt nydelig å kaste med. Det presenterer fint både på korte og mellomlange kast 10-20 meter, og det er god kontakt med snøre og stang kele tiden. Har og erfaring med samme stanga i #6 der jeg bruker et Loop Stillwatersnøre. Når det er utslitt kommer jeg til å kjøpe maken igjen, det finnes så godt som ikke minne i det. Tricast fungerer dårlig på denne stanga, i alle fall for meg. Men smaken er som kjent som baken, splittet og delt laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. det stemmer.

 

Da var det dette snøret jeg prøvekastet i to minutter her om dagen. Virket ganske bra, og man kan ha ganske stort overheng uten at snøretbuktene kolapser..

 

Tør allikevel ikke anbefalle snøret før jeg ev. har testet det ut mer under praktisk fiske over tid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Takker for svar!!

Er det nokon som har testa denne stanga med Vision presentation?

Har hørrt at det skal vere bra greier,,,,,,,,tar eg feil her?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!!

Er det nokon som har testa denne stanga med Vision presentation?

Har hørrt at det skal vere bra greier' date=',,,,,,,tar eg feil her?? :)[/quote']

 

Jeg kjenner ikke stanga, men snøret er et godt valg, det er flere her på forumet som har dette som sitt desiderte favoritt snøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke prøvd dette snøret på loomisen, men har kastet en del med det på en annen stang. Snøret er veldig bra. Sto faktisk å vurderte det når jeg kjøpte scierra snøret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!!

Er det nokon som har testa denne stanga med Vision presentation?

Har hørrt at det skal vere bra greier' date=',,,,,,,tar eg feil her?? :)[/quote']

 

Bare i #5, så jeg kan ikke utale meg om #4´ern. Men hvis High Line speed er like god i #4 så burde det passe ganske godt sammen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Litt reklame her men.....det går vel.

Ringte til Thorsbua idag og skulle bestille meg Vision presentation'( og self smøremiddel til denne lina!!!!)Pluss litt stash................

Vist det er like hyggelig og god service der kvar dag, ja da henter Thorsbua jævli med kunder på det!!!

Eg ringte og bestillte det kl 0915 og lurte på kor raskt han kunne få det i posten..........................kremt kremt.....ivrig eg. :D

 

Da fekk eg til svar at han oppna ikkje før kl 10,00 så han skulle pakke det og springe i posten med pakken før han oppna butikken!! :shock:

 

Her kommer eg til å handle oftere!!Dette er bra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Er det metolius eller glx du har?

 

Om det er GLX så har jeg prøvd det med Vison Presentation II, og det er en meget bra combo. Den har en TT tapering som gir en utsøkt presentasjon av flua. Strekker 15Fot fortommer som en lek.

 

Med meto har jeg prøvd noen snører (TT, SA GPX, GL tricast,highwater, vison Ext.distance/presantation) som jeg mener IKKE fungerte. Det eneste jeg fikk svar med var GL presantation #4 og Rio selective trout i klasse 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er glx.....og eg har bestillt Vision presentation II idag....Gler meg som faen

Hei. Lykke til med nytt Vision Henning. Jeg har planer om å kjøpe samme snøret, kjøpte et tricastsnøre ifjor til G. Loomis GL 3 "6 stanga. Det fungerer dårlig for meg . Noen som kan si meg om Presentation er det rette for denne stanga?

Mvh. Homer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

hehe.Nei da.........Eg har 3 stk som eg fremdeles skal ha........ :D

 

Men tilbudet var så godt at eg ikkje kunne la det gå fra meg....

ÅÅÅhhhhhh eg gler meg så jækli!!!

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...